Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στοχεύει σε περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης της στην αγορά και σε κατάκτηση μεριδίου της τάξεως του 10% μέσα στο 2012. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η εταιρεία εκτιμά ότι βασικά της «όπλα» θα είναι η ενίσχυση της θέσης της στην τουριστική αγορά – στην οποία την προηγούμενη χρονιά δεν είχε δώσει μεγάλη έμφαση – και η στροφή των καταναλωτών προς τα ελληνικά προϊόντα.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία σκοπεύει να αναπτύξει και το κομμάτι διανομής στα τελικά σημεία, στο οποίο υπάρχει ακόμη περιθώριο βελτίωσης.

Γενικότερα, από το 2011, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει θέσει ως στόχο μέσα στην επόμενη πενταετία η FIX Hellas να αποτελέσει το 3ο brand σε πωλήσεις και το 1ο brand ως ελληνική μπίρα, και η επιχείρηση να καταφέρει να ανέβει στη 2η θέση στο χώρο της.

2011
Νέα Επένδυση Εργοστασίου:
• Το ύψος των επενδύσεων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, για το 2011, ανέρχεται σε 25 εκατ. ευρώ και αφορά στη νέα επένδυση επέκτασης του εργοστασίου της στη Ριτσώνα και στην ενίσχυση των τελικών σημείων πώλησης των προϊόντων της.

Με την ολοκλήρωση και της νέας επένδυσης, τον Μάρτιο του 2011, η παραγωγική δυνατότητα του ζυθοποιείου τετραπλασιάστηκε, σε σχέση με το 2010, αντιστοιχώντας σε 480.000 εκατόλιτρα.

Μερίδιο Αγοράς:
• Τη χρονιά που πέρασε, παρατηρήθηκε μια γενικότερη καθίζηση στην αγορά, της τάξεως του 10%. Αυτή η πτώση επηρέασε έμμεσα όλους τους «παίχτες» και άμεσα τον leader της αγοράς – ιδίως στην κρύα αγορά HO.RE.CA. όπου βάσει εκτιμήσεων η πτώση άγγιξε το 15%. Ωστόσο, το μονοψήφιο ποσοστό πτώσης στη ζεστή αγορά (5-6%) και η μικρή άνοδος στην τουριστική αγορά, αντιστάθμισαν το γενικότερο ποσοστό της πτώσης στην αγορά.

• Παρόλα αυτά, με το κλείσιμο του 2011, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατάφερε να πετύχει μερίδιο της τάξεως του 7%, διπλασιάζοντας με το παραπάνω τις επιδόσεις της πρώτης χρονιάς, όπου η FIX Hellas σε 6 μόλις μήνες είχε κατακτήσει μερίδιο 3%.

Οικονομικά Μεγέθη:
• Ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2011 ανήλθε σε 25 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 115% σε σχέση με το 2010, που αντιστοιχούσε σε 11,6 εκατ. ευρώ.

• Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 3 εκατ. ευρώ, ωστόσο τα κέρδη προ φόρων θα κλείσουν με αρνητικό πρόσημο, λόγω των πολύ υψηλών αποσβέσεων από τις επενδύσεις που προηγήθηκαν και ολοκληρώθηκαν τον Μάιο του 2011.

Καλλιέργεια Ελληνικού Κριθαριού:
• Το φθινόπωρο του 2011, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε σε μία ακόμα σημαντική επένδυση, που αφορά στην έναρξη πειραματικής καλλιέργειας ελληνικού κριθαριού. Η εταιρεία δημιούργησε τον πρώτο της πειραματικό αγρό, έκτασης 200.000 τ.μ., στην περιοχή της Θήβας, μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού.
Συμβάλλοντας στην τόνωση της ανταγωνιστικότητας στην εγχώρια αγορά μπίρας και στηρίζοντας στην πράξη την τοπική αγροτική παραγωγή και τους Έλληνες γεωργούς, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προσδοκά στην παραγωγή 100.000 κιλών ελληνικού κριθαριού υψηλής ποιότητας, έως τις αρχές καλοκαιριού του 2012. Βάσει των αποτελεσμάτων συγκομιδής της πρώτης σοδειάς τον Ιούνιο, η εταιρεία θα αποφασίσει και τα επόμενα βήματά της αναφορικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

2012
Εξαγωγές:
• Το ενδιαφέρον των αγορών του εξωτερικού ήταν πολύ έντονο από τους πρώτους κιόλας μήνες κυκλοφορίας της FIX Hellas. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θέτοντας ως προτεραιότητα να ανταποκριθεί στο ακέραιο στις ανάγκες της εγχώριας αγοράς – αντιμετωπίζοντας την «κρίση έλλειψης» της πρώτης χρονιάς – ξεκίνησε την εξαγωγική δραστηριότητα των προϊόντων της στις αρχές του 2012.

Ήδη από το πρώτο 2μηνο του 2012, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να τιμολογεί τη διάθεση της FIX Hellas σε σύγχρονες, δυναμικές αγορές, με έντονη ή μη την παρουσία του ελληνικού στοιχείου, όπως οι Αυστραλία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία, Ελβετία, Αγγλία, Αλβανία και Αυστρία. Μάλιστα, τρεις από αυτές τις αγορές έχουν δώσει και επαναληπτικές παραγγελίες για φόρτωση εντός του Μαρτίου, ενώ άλλες έξι νέες αγορές είναι έτοιμες να υποδεχθούν άμεσα το προϊόν της εταιρείας.

• Ο στόχος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, τον οποίο και προσεγγίζει, είναι μέσα στο 2012 να τιμολογήσει τη διάθεση του προϊόντος της σε 15 συνολικά αγορές του εξωτερικού.

FIX Dark:
• Η FIX Dark αποτελεί το ολοκαίνουριο σήμα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους καταναλωτές και στους επαγγελματίες της εστίασης, στο πλαίσιο της φετινής 7ης HO.RE.CA.

Η FIX Dark αποτελεί μια πρωτοποριακή εναλλακτική επιλογή, που αλλάζει τα μέχρι σήμερα δεδομένα στην κατηγορία της μαύρης μπίρας στη χώρα μας. Ουσιαστικά, το νέο σήμα αποτελεί από μόνο του μια νέα κατηγορία στην εγχώρια αγορά, καθώς πρόκειται για μία lager μαύρη μπίρα, σε κυκλοφορία limited edition, που εμφιαλώνεται αποκλειστικά στην παραδοσιακή φιάλη FIX των 330 ml.

Με όχημά της την ιστορικότητα και τις αξίες του brand της FIX Hellas, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την παράδοση, παρουσιάζοντας μέσω της FIX Dark μια ξεχωριστή και καλά φυλαγμένη συνταγή, που συνδέεται με τον θεσμό της ΔΕΘ, πριν πολλά χρόνια. Τότε, που, επί δεκαετίες, οι επισκέπτες της έκθεσης ανυπομονούσαν να απολαύσουν μια παγωμένη «μαύρη» μπίρα, στο περίπτερο της Φιξ.

Ανθρώπινο Δυναμικό:
• Εντός του 2012, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 20 περίπου άτομα, ενισχύοντας το τμήμα πωλήσεων. Το σύνολο των εργαζομένων της εταιρείας ανέρχεται σε 170 άτομα.

Επενδύσεις:
• Για το 2012, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στοχεύει στην υλοποίηση επενδύσεων της τάξεως των 5 εκατ. ευρώ, που θα αφορούν σε προσθήκες στον εξοπλισμό παραγωγής και σε υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων της εταιρείας (ψύκτες, βαρέλια, φιάλες, κιβώτια, προωθητικό υλικό, κλπ.)