Επιπλέον πωλήσεις αξίας 1.7 δισεκατομμυρίου ευρώ αναμένουν οι έμποροι της Γερμανίας κατά το διάστημα μεταξύ της «Μαύρης Παρασκευής» (Black Friday) και της «Κυβερνο-Δευτέρας» (Cyber Monday).
Η αμερικανική παράδοση των εκπτώσεων και των προσφορών των εμπορικών καταστημάτων την Παρασκευή και την Δευτέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών εξελίσσεται σε ιδιαίτερα δημοφιλή συνήθεια και για τους Γερμανούς, καθώς τα περισσότερα καταστήματα συμμετέχουν στην νέα τάση. Για το 2017, η Γερμανική Εμπορική Ένωση εκτιμά ότι οι επιπλέον αγορές των καταναλωτών θα κυμανθούν στα περσινά επίπεδα, περίπου στο 1,7 δισεκατομμύριο ευρώ. Αυτές οι δύο ημέρες «είναι ήδη πολύ σημαντικές για το εμπόριο στην χώρα. Χρειάζονται τέτοιες περιστάσεις προκειμένου ο κόσμος να ψωνίζει περισσότερο», δήλωσε ο Μάρτιν Φάσναχτ, καθηγητής στη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων WHU Otto Beisheim.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία ανάλυσης της εταιρίας διαδικτυακών πωλήσεων Ebay και του Ινστιτούτου ECC, έχει διαπιστωθεί αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες των Γερμανών, με τον κύριο όγκο των αγορών μέσω διαδικτύου να έχει μετακινηθεί από το πρώτο 15νθήμερο του Δεκεμβρίου στο δεύτερο 15νθήμερο του Νοεμβρίου.
Όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, επιφυλάξεις ωστόσο σχετικά με το αν πρόκειται για πραγματικές προσφορές εκφράζει η διαδικτυακή υπηρεσία Guenstiger.de, η οποία ασχολείται με σύγκριση τιμών, η οποία επισημαίνει ότι, σύμφωνα με τα δικά της στοιχεία για το 2016, μόνο μία στις δύο «προσφορές» είχε πραγματικά μειωμένη τιμή.