Με έντονο άρωμα Ελλάδας έγινε η παρουσίαση του ελληνικού φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ στη μεγαλύτερη, παγκοσμίως, έκθεση τροφίμων ποτών Anuga 2017 στην Κολωνία της Γερμανίας. 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά την εξαγωγική σειρά «φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ», στο ιδιαίτερης αισθητικής ελληνικό περίπτερο της έκθεσης. Κάνοντας μάλιστα ένα δυναμικό άνοιγμα σε νέες αγορές συμμετείχε στοχευμένα στην κατηγορία «DRINKS». Οι νέες συσκευασίες με ξενόγλωσσες ετικέτες κέρδισαν τις εντυπώσεις και ξεχώρισαν ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, με τις καθαρές γραμμές και το μοναδικό design τους.
Δυναμική εμφάνιση στην έκθεση Anuga
Συμμετέχοντας στην έκθεση η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ συναντήθηκε με εκπροσώπους γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών, αλυσίδων λιανικής και με εμπορικούς επισκέπτες από άλλες χώρες. Με αυτό τον τρόπο ενίσχυσε την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της, η οποία τρέχει με αύξηση 40% ενώ αναμένεται μετά τη συμμετοχή στην Anuga να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο. Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προϊόντων του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά.
Ζαγόρι, στην κορυφή των πωλήσεων
Πιστή στις αξίες και τη φιλοσοφία της για μεθοδικότητα, κοινή προσπάθεια και άρτιο προγραμματισμό η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ επισφράγισε μια ακόμη επιτυχημένη εμπορική χρονιά. Η ελληνική εταιρία από την Ήπειρο βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων αναδεικνύοντας τη δυναμική των προϊόντων της. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι η #1 εταιρεία σε πωλήσεις σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ανάμεσα στους επώνυμους παίκτες, με μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα 22,8% για το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2017. Την τρέχουσα χρονιά (Ιανουάριος 2017 – Αύγουστος 2017) η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, παρουσιάζει ενίσχυση στις πωλήσεις της, ως αποτέλεσμα σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό. Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις είναι αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρία καθώς και των αυξανόμενων μεγεθών των εξαγωγών της. Πηγή: The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).