Το πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό τραπεζικό κατάστημα (e-branch) στην Ελλάδα αποτελεί γεγονός.
Ειδικότερα, το πρώτο e-branch, από την Τράπεζα Πειραιώς, λειτουργεί ήδη εδώ και λίγες ημέρες και βρίσκεται στη συμβολή των Λεωφόρων Αλεξάνδρας και Κηφισίας, ενώ τα άλλα δύο θα λειτουργήσουν σταδιακά μέχρι τέλος του έτους στις περιοχές Χαλανδρίου και Σπάτων (McArthur Glen) αντίστοιχα.
Στόχος της Τράπεζας, όπως ανέφερε η Ευτυχία Κασελάκη, ανώτερος γενικός διευθυντής, λιανική τραπεζική, δίκτυα και καταθέσεις, παρουσιάζοντας το νέο κατάστημα σε εκπροσώπους του Tύπου, ήταν να δημιουργήσει καταστήματα σύγχρονης τραπεζικής εμπειρίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη βελτίωση της συνολικής τους εμπειρίας μέσω της παροχής πρωτοποριακών υπηρεσιών.
Στα νέα καταστήματα, μέσω των οποίων θα παρέχονται έξυπνες τραπεζικές υπηρεσίες και ολοκληρωμένο φάσμα συναλλαγών, θα λειτουργούν τις καθημερινές με διευρυμένο ωράριο, καθώς και το Σάββατο,
Όπως επισημάνθηκε στη διάρκεια της παρουσίασης, τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους με ασφάλεια, ταχύτητα και ευκολία καθώς δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες. Καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας των e-branches θα υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό, στο οποίο οι πελάτες θα μπορούν να απευθύνονται για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας καθώς και να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή.
Έμφαση δόθηκε στην υπηρεσία «Ταμίας από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω βίντεο κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών παραδοσιακού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα.
Άλλες υπηρεσίες που προσφέρει το κατάστημα είναι μεταξύ άλλων η άμεση έκδοση και παραλαβή prepaid gift card (προπληρωμένη κάρτα) από το ειδικό μηχάνημα, η άμεση ενημέρωση βιβλιαρίου, η απομακρυσμένη εγγραφή στο internet banking (Remote registration) μέσω του σημείου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που υπάρχει στο κατάστημα, η χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (Digital zone).
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα πραγματοποίησης και για όλες τις ώρες και τις ημέρες της εβδομάδας καταθέσεων, αναλήψεων και πληρωμών στα μηχανήματα ATM και easypay kiosk που βρίσκονται σε εσωτερικό χώρο.
Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:
– Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση».
– Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων.
– Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων.
Η Τράπεζα Πειραιώς θα ανοίξει σταδιακά και άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα σε επιλεγμένα σημεία εξυπηρέτησης, σε πανελλαδική κλίμακα.