Η Unilever αναδείχθηκε σε ηγέτιδα εταιρεία του κλάδου προϊόντων οικιακής χρήσης και προσωπικής φροντίδας, σύμφωνα με τον έγκριτο δείκτη βιωσιμότητας Dow Jones (DJSI).
Hγήθηκε στα περισσότερα από τα κριτήρια της κατηγορίας των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, όπως στην Εταιρική Διακυβέρνηση, τη Διαχείριση Μάρκας, τη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, τη Συσκευασία, τους Δείκτες Εργασιακών Πρακτικών και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, και την Εταιρική Υπευθυνότητα.
Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που η Unilever ηγείται του τομέα προϊόντων οικιακής χρήσης και προσωπικής φροντίδας, καθώς μέχρι σήμερα συμμετείχε στον κλάδο Τροφίμων και Ποτών στον οποίο, μάλιστα, επί 15 χρόνια διατηρεί την κορυφαία θέση.
Ο Δείκτης Βιωσιμότητας Dow Jones είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σημείο αναφοράς βάσει του οποίου αξιολογείται – και κατατάσσεται – η οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική αποτελεσματικότητα των εταιρειών. Πρόκειται για το μακροβιότερο σύστημα αξιολόγησης σχετικά με την παγκόσμια αειφορία και αποτελεί βασικό σημείο αναφοράς τόσο για τους επενδυτές όσο και για τις επιχειρήσεις.
Η έκθεση σχετικά με τους Ηγέτες διαφόρων Βιομηχανικών Κλάδων του Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones, που εκπονήθηκε από τη RobecoSAM με βάση τους δείκτες S&P του Dow Jones, αναφέρει: «Η Unilever καθιερώθηκε ως ηγέτης στον κλάδο προϊόντων προσωπικής φροντίδας, μέσα από πρωτοβουλίες που έχει εντάξει στη στρατηγική της. Οι πρωτοβουλίες αυτές περιλαμβάνουν την ισχυρή καινοτομία και την έμφαση σε τομείς διαχείρισης προϊόντος, όπως η συσκευασία και η προμήθεια πρώτων υλών. Η αειφορία αποτελεί πυρήνα του οράματος της εταιρείας και αυτό είναι προφανές σε όλες τις δραστηριότητές της».