Το θέμα της συνολικής αναδιάρθρωσης του κλάδου των δημόσιων συγκοινωνιών, καθώς πρόκειται για τις πλέον ζημιογόνες ΔΕΚΟ αναμένεται να τεθεί στη συνάντηση του υπουργού Υποδομών, Δημήτρη Ρέππα, με την τρόικα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες.
Εν τω έμφαση δίνει το υπουργείο και στην άμεση έγκριση του σχεδίου αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ, ώστε να ξεκινήσει η εφαρμογή του.
Πηγές του υπουργείου επανέλαβαν ότι η βασική σκέψη είναι να δημιουργηθούν δύο φορείς, εκ των οποίων ο ένας θα αφορά στα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ) και ο άλλος θα περιλαμβάνει τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.
Παράλληλα, θα υπάρξει επανασχεδιασμός των δρομολογίων όλων των μέσων ώστε να λειτουργούν συμπληρωματικά, ενώ θα υπάρξει και ρύθμιση των οφειλών του Δημοσίου προς τις συγκεκριμένες ΔΕΚΟ που φτάνουν τα 400 εκατ. ευρώ, από μη αποδοθέντες πόρους που αφορούν στην κάλυψη από τις αρμόδιες υπηρεσίες των εκπτωτικών εισιτηρίων για τη μεταφορά ατόμων με αναπηρία, φοιτητών, πολύτεκνων κ.ά.
Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, η επιδότηση του κράτους στο κανονικό εισιτήριο φτάνει στο 30% και όχι στο 70% που θα έπρεπε να είναι.
Επίσης, στη συνάντηση έγινε αναφορά στο νέο πλαίσιο του υπουργείου Υποδομών για την επιτάχυνση των μεγάλων έργων και την ενίσχυση της διαφάνειας. Παρουσιάστηκε ακόμα ένα νέο σύστημα παρακολούθησης της πορείας των μεγάλων έργων.