Σε διπλό… ταμπλό κινήθηκαν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία της Αθήνας το μήνα Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών και Αττικής. Τη στιγμή που τα πεντάστερα με τα τετράστερα ξενοδοχεία σημείωσαν άνοδο στις πληρότητες τους, τα δυάστερα και τα τριάστερα ακολουθούσαν την αντίθετη πορεία. Συγκεκριμένα τα μεν πεντάστερα σημείωσαν άνοδο 11,2% φτάνοντας το 50% στις πληρότητες τους, τα δε τετράστερα άνοδο 11,4% και πληρότητες 62%. Στον αντίποδα τα δυάστερα και τα τριάστερα έκλεισαν το Φεβρουάριο με πτώση 10,5% φτάνοντας τις πληρότητες στο 53,8%.
Με την τουριστική χρονιά να τρέχει η Ένωση εξακολουθεί να επιμένει αισιόδοξα και να συμμετέχει ενεργά σε κάθε δράση που μπορεί να ενισχύσει τον προορισμό και την ξενοδοχία σε Αθήνα-Αττική. Παράδειγμα αποτελεί η νέα πρωτοβουλία της ΕΞΑ-Α για συνεργασία με την Expedia.com. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, η Expedia εκπόνησε για λογαριασμό της ΕΞΑ-Α ένα στοχευμένο πλάνο προβολής της Αθήνας-Αττικής και των ξενοδοχείων της προς πέντε διαφορετικά κανάλια: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία).
Το πρόγραμμα θα «τρέξει» από τα μέσα Απριλίου και για δύο μήνες στα τρία πρώτα κανάλια, ενώ η διάρκεια για Σουηδία και Νορβηγία θα είναι τρεις μήνες. Σκοπός είναι αφενός η ενίσχυση του ονόματος του προορισμού μας και αφετέρου η προσέλκυση πελατών οι οποίοι δεν είχαν την Αθήνα σαν τον βασικό τους προορισμό.