Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δείχνουν να είναι κερδισμένες το 2010 καθώς ο τζίρος εκτινάχθηκε στο ποσό των 1,4 δισ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 75% σε σχέση με το 2009.
Από τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2010 προκύπτει ότι οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων έως 300 ευρώ σημείωσαν αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο ενώ οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων άνω των 300 ευρώ σημείωσαν μείωση. Αυτή η τάση αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές, λόγω κρίσης έκαναν μικρότερου ύψους παραγγελίες.
Ο κ. Κουρνιώτης εκτιμά ότι το 2011 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα θα σημειώσει αύξηση 10%. «Θα θέλαμε το ηλεκτρονικό εμπόριο να αποτελέσει βασικό μοχλό ανάπτυξης στο εγχώριο λιανεμπόριο.
Για την επίτευξη αυτού του στόχου ο δρόμος είναι μακρύς. Αυτό που πρέπει να γιατρέψουμε είναι το θέμα της εμπιστοσύνης του καταναλωτή προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Αν η εμπιστοσύνη εμπεδωθεί και ο καταναλωτής νοιώσει απόλυτα ασφαλής πραγματοποιώντας ηλεκτρονικές αγορές, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Ελλάδα όπως και στο εξωτερικό θα σημειώσουν τρομακτική άνοδο».