Με νικητές τους Αλέξανδρο Τσουλόφτα-Στέλιο Ηλία ολοκληρώθηκε το απρόβλεπτο και σκληρό Ράλι Στερεάς Ελλάδας. Οργανωτής του 2ήμερου πρωταθληματικού αγώνα ήταν το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), χορηγός ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών Texaco, Tsellos, ενώ πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές παρείχε ο Δήμος Θηβαίων.
Οι Κύπριοι Πρωταθλητές Ελλάδος του 2021, κέρδισαν με το VW Polo R5 την υπερειδική της Θήβας το Σάββατο, αλλά είχαν ένα σκασμένο λάστιχο στην ειδική Κλειδί που αναγκάστηκαν να το αλλάξουν πέφτοντας πολύ πίσω στην κατάταξη του αγώνα. Όμως, δεν πτοήθηκαν, οδήγησαν στο όριο, κερδίζοντας όλες τις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές της ημέρας, και κατάφεραν να ανεβούν στη δεύτερη θέση του αγώνα.
Στο μεταξύ, οι βασικοί αντίπαλοί τους, Γιάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος (Skoda Fabia) ήταν άνετα στην πρώτη θέση από την ειδική Κλειδί και «ταξίδευαν» στο δρόμο για το ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Όμως έκαναν ένα παιδαριώδες λάθος λίγο πριν την εκκίνηση της τελευταίας διαδρομής του αγώνα, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα να τεθούν εκτός αγώνα, με απόφαση των αγωνοδικών. Συγκεκριμένα, το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo προέβη σε αλλαγή ελαστικού σε χώρο Επιτηρούμενης Στάθμευσης, γεγονός που απαγορεύεται βάση του Γενικού Κανονισμού Ράλι. Κάπως έτσι οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία κέρδισαν άλλη μια νίκη επί ελληνικού εδάφους, κάνοντας παράλληλα σημαντικό βήμα τίτλου.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι άνθρωποι του αγώνα. Οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης, οδηγώντας ένα Mitsubishi Evo εικοσαετίας, κατάφεραν να σταθούν ισάξια απέναντι σε σύγχρονα αγωνιστικά «όπλα», εντυπωσίασαν με τα περάσματά τους και – φυσικά – επικράτησαν άνετα στην Ομάδα Ν.
Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Κύπριοι Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός (Citroen DS3 R5), που αν και είχαν έξοδο από το δρόμο (που τους έριξε πίσω με αποτέλεσμα να πέσουν στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου) κατάφεραν μια δεύτερη επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Τέταρτοι ολοκλήρωσαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης (Skoda Fabia Rally2 Evo), οι οποίοι θα τερμάτιζαν ψηλότερα στην κατάταξη εάν δεν είχαν κλαταρίσματα.
Προπόνηση ενόψει της συμμετοχής τους στο Ράλι Σαφάρι πραγματοποίησαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Andy Malfoy με το Skoda Fabia Rally2 Evo. Ο Έλληνας κάτοχος του WRC Trophy του 2017 περιορίστηκε στην 5η θέση, καθώς και αυτός είχε κλαταρισμένο ελαστικό στη δεύτερη διέλευση από το Κλειδί.
Στην έβδομη θέση τερμάτισαν οι “J.J.”-Κωνσταντίνος Στεφανής, με τον 19χρονο οδηγό του Skoda Fabia R5, στην πρώτη του εμφάνιση στα ράλι να συλλέγει πολύτιμη εμπειρία. Εδώ αξίζει να σταθούμε λίγο, καθώς το «ψευδώνυμο» J.J. σημαίνει Jigger Junior και ανήκει στον 19χρονο μικρότερο γιο του εξάκις πρωταθλητή ράλι Γιάννη – Jigger – Βαρδινογιάννη, ο οποίος έκανε το πρώτο του βήμα εκεί όπου ο πατέρας του έγραψε ιστορία από το 1987 έως το 1992 και μάλιστα με τον ίδιο συνοδηγό, τον χαλκέντερο 74χρονο Κώστα Στεφανή που αδιαμφισβήτητα είναι ο κορυφαίος Έλληνας co driver όλων των εποχών.
Στην κατηγορία αυτοκινήτων με κίνηση σε δυο τροχούς, οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) επικράτησαν, όταν οι επικεφαλής του Σαββάτου, Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης (Peugeot 208 Rally4) μπήκαν ορεξάτοι στις ειδικές της Κυριακής και ξέφυγαν στην κατάταξη, ωστόσο εγκατέλειψαν νωρίς από σπασμένο ψαλίδι. Άτυχοι στάθηκαν και οι Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος (Peugeot 208 Rally4) που εγκατέλειψαν στην τελευταία ειδική από πρόβλημα στο διαφορικό κι ενώ ήταν στη δεύτερη θέση της F2. Επίσης, ένα σπασμένο ημιαξόνιο μόλις στο 3ο χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής Κλειδί Ι, δεν επέτρεψε στους Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά (Ford Fiesta Rally4) να παλέψουν για τη νίκη στην κατηγορία, στέλνοντάς τους από νωρίς στην εξέδρα.
Τους Χατζημάρκο-Τσαούσογλου, συνόδευσαν στο βάθρο της κατηγορίας, οι νικητές της C4, Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς, οδηγώντας ταχύτατα και θεαματικά το γκρι Toyota Starlet KP60 και οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας που ήταν αλάνθαστοι με την Toyota Corolla AE101, τερματίζοντας επίσης δεύτεροι στην κατηγορία C4.
Στην Ομάδα Ν, τους Πάνο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη ακολούθησαν οι Κύπριοι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι έπεσαν και αυτοί θύμα κλαταρισμένου ελαστικού στην πρωινή Θήβα. Το βάθρο της Ν συμπλήρωσαν οι Ντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX), που δεν τα πήγαν άσχημα, στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού στο χώμα.
Από έξοδο εγκατέλειψαν οι Φώτης Σταματόπουλος-Δημήτρης Σαΐνης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Στη C3, επικράτησαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας που οδήγησαν με το πλάι το Ford Escort MKII, αφήνοντας πιο πίσω τους Γιώργο Ρήγα-Ιωάννη Γεωργιάδη (Ford Escort MKII) και Βασίλη Υφαντή-Άρη Μουντζούρη (Ford Escort MKII). Ένα μηχανικό πρόβλημα στην τέταρτη ειδική διαδρομή του αγώνα, δεν επέτρεψε στους Γιώργο Αμούτζα-Γιώργο Ηλιόπουλο (Renault Clio RS) να φύγουν νικητές της κατηγορίας από τη Θήβα. Στην κατηγορία C6, οι Ηλίας και Νικόλαος Μανούσκος (Toyota Yaris) αναρριχήθηκαν στην κορυφή στην τρίτη ειδική διαδρομή και έκτοτε δεν κοίταξαν πίσω τους.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν ο επανεμφανιζόμενος μετά από δεκαετία Μανώλης Παναγιωτόπουλος με συνοδηγό την Χρυσούλα Δικοπούλου σε ένα Toyota Yaris. Ο πολύπειρος 73χρονος οδηγός, οδηγώντας το αυτοκίνητο του ανιψιού Γιάννη Κασίμη ξαφνιάστηκε αρχικά, αλλά γρήγορα κατάφερε να θυμηθεί τα παλιά και να προσπεράσει τους εν τέλει τρίτους της C6, Δημήτρη Σταυρόπουλο-Ιωάννη Νικολακόπουλο (Toyota Yaris), στην τελευταία Θήβα, αποδεικνύοντας πως η τέχνη δεν ξεχνιέται. Ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του Toyota Yaris δεν επέτρεψε στους επικεφαλής της κατηγορίας το Σάββατο, Σταμάτη Παντιέρα-Βάσω Κουρτίδου, να εκκινήσουν την Κυριακή.
Στα Ιστορικά, άξιοι νικητές αναδείχθηκαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου με Ford Escort RS2000 MKII, οι οποίοι κατάφεραν να αντέξουν την πίεση που δέχθηκαν – καθυστερημένα – από τους τελικά δεύτερους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Αθανάσιο Σαμαρά (Lancia 037 Beta) στην τελευταία ειδική, όταν η μεταξύ τους απόσταση μειώθηκε στα μόλις 3 δεύτερα υπέρ του 26χρονου οδηγού του Ford, που τώρα είναι το φαβορί για τον φετινό τίτλο στα ιστορικά.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι (μαζί με τους Κύρκο – Πολυζώη) άνθρωποι του αγώνα, οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας με το Toyota Starlet EP71 Turbo, έκαναν πράγματα που «δεν γίνονται» στις μόλις 3 ειδικές του αγώνα, ενώ – όσον αφορά το βάθρο και μόνο – εκμεταλλευτήκαν την εγκατάλειψη των έως και την τελευταία ειδική τρίτων, Δημήτρη – Παύλου Μελά-Στάθη Βαρδαξή, που αν και ολοκλήρωσαν την τελευταία ειδική, δεν έφτασαν στον τερματισμό από πρόβλημα στον κινητήρα της Porsche 911 Carrera RS.
Μόλις 2 δευτερόλεπτα πίσω από τις θέσεις του βάθρου βρέθηκαν οι Ιωάννης Τσαλαματάς-Νίκος Μπαμπαλής με το πορτοκαλί Ford Escort MKII, οι οποίοι άφησαν πιο πίσω τους Δημήτρη Αμαξόπουλο-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30) και τους Αθανάσιο Αθανάσουλα-Βασίλη Μπασιούκα (Toyota Starlet KP61). Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της κατηγορίας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιώργου Παραδείση-Πλούταρχου Στεργίου (Ford Escort MKII) και Μιχάλη Νομικού-Νίκου Μουζάκη (Toyota Starlet).
Τέλος, στο Legends Cup, το βάθρο κυρίευσαν τρία Toyota Yaris με πρώτους τους Ηλία και Νίκο Μανούσκο, (Toyota Yaris), δεύτερους τους Δημήτρη Σταυρόπουλο-Ιωάννη Νικολακόπουλο και τρίτους τους Μανώλη Παναγιωτόπουλο-Χρυσούλα Δικοπούλου. Άτυχο στάθηκε το πλήρωμα του μπλε Subaru Impreza, Ηλίας Καφαντάρης-Νίκος Κόντος που τέθηκε από νωρίς εκτός αγώνα από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.