Το νέο Peugeot 408 είναι το πρώτο στο είδος του, τόσο στην ιστορία της μάρκας όσο και στην αγορά αυτοκινήτου συνολικά. Με το νέο 408 Crossover, η Γαλλική εταιρία επιδεικνύει τη δημιουργικότητα των σχεδιαστών της, προσφέροντας ένα νέο αμάξωμα «fastback» στην κορυφή του segment C.
Αυτό το μοντέλο της νέας εποχής, διαθέτει ελκυστική σιλουέτα αιλουροειδούς, και μηχανολογική πληρότητα, εστιάζοντας στην οικονομία και την έξυπνη ηλεκτροκίνηση, καθώς και τις συγκινήσεις που προσφέρουν οι τεχνολογίες αιχμής, τόσο στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης όσο και στην ευκολία χρήσης.
Οι γραμμές του Peugeot 408 είναι έντονες, η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα για να συνδυάζεται με το μπροστινό μέρος και κοσμείται από το νέο σήμα της μάρκας με την κεφαλή του λέοντα. Ταυτόχρονα, το ανεστραμμένο σχήμα του πίσω προφυλακτήρα δίνει στο προφίλ μια έντονη προσωπικότητα. Το νέο 408 πατά σε τροχούς διαμέτρου 720 χλστ, και οι εντυπωσιακές ζάντες των 20 ιντσών, παρουσιάζουν ένα ανατρεπτικό γεωμετρικό σχέδιο. Μπροστά, η φωτιστική υπογραφή με τους γνωστούς πλέον «κυνόδοντες», εντάσσει το 408 στην οικογένεια της μάρκας, όπως επίσης και τα πίσω φώτα LED με τις τρεις «νυχιές».
Με μήκος 4.69μ, και με το μακρύ μεταξόνιο που φτάνει τα 2.79μ., το νέο 408 προσφέρει άνεση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος, γεγονός που πιστοποιείται από τα 188χλστ. της απόστασης που διαθέτουν για τα πόδια τους. Το ίδιο γενναιόδωρες είναι και οι διαστάσεις του χώρου των αποσκευών που προσφέρει συνολική χωρητικότητα 536 λίτρα, τιμή η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το νέο 408 έχει ύψος 1.48μ.και ξεχωρίζει για τη λεπτή σιλουέτα του, η οποία συμβάλλει καθοριστικά και στη βελτίωση της αεροδυναμικής του απόδοσης.
Τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες του, το 408 προσφέρει την τελευταία γενιά του i-Cockpit, που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από το μικρής διαμέτρου τιμόνι του, και συμβάλλει και αυτό στην εξασφάλιση της οδηγικής απόλαυσης και της ελεγχόμενης ευελιξίας.
Στο εσωτερικό και ειδικότερα στη θέση οδήγησης δίνεται έμφαση στην ποιότητα και στη συνδεσιμότητα, καθώς διατίθενται οι πιο πρόσφατες τεχνολογίες που κάνουν την εμπειρία οδήγησης περισσότερο διαισθητική και πιο διαδραστική.
Χάρη στη βοήθεια 6 καμερών και 9 ραντάρ, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης παρέχουν στον οδηγό την υποστήριξη που χρειάζεται για να είναι άνετος και ασφαλής. Μεταξύ αυτών είναι:
-Το προσαρμοζόμενο (Adaptive) Cruise Control με λειτουργία Stop & Go,
-Το σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), που προειδοποιεί για την παρουσία ζώων, πεζών ή ποδηλατών, στην πορεία του αυτοκινήτου, πριν αυτοί φωτιστούν από τις δέσμες των προβολέων του αυτοκινήτου,
-Έλεγχος τυφλών σημείων μεγάλης εμβέλειας (Long-range blind spot monitoring), 75 μέτρων,
-Προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Traffic Alert), που προειδοποιεί για ενδεχόμενη σύγκρουση.
Η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται το νέο 408 περιλαμβάνει δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις με 180 και 225 ίππους, και μία βενζινοκίνητη έκδοση με 130 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες διατίθενται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Λίγους μήνες μετά, η γκάμα θα συμπληρωθεί και με μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Επίσης, η προσπάθεια στη βελτίωση της αεροδυναμικής, τη μείωση του βάρους (από 1396 κιλά), αλλά και η εξέλιξη κινητήρων με χαμηλές εκπομπές ρύπων, είχαν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός οχήματος που επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση ενέργειας, είτε πρόκειται για τις υβριδικές του εκδόσεις, είτε για τη βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων.
Το νέο 408 ήδη βρίσκεται στις εκθέσεις της μάρκας σε όλη την Ελλάδα, με τιμή από 39.900 ευρώ (1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Allure Plus, προσθιοκίνητο) έως 55.000 ευρώ (Plug-in hybrid 225hp e-EAT8 GT, προσθιοκίνητο).