Η Ferrari παρουσίασε την FXX K λίγο πριν από το ντεμπούτο της εκδήλωσης Finali Mondiali του Abu Dhabi. Πρόκειται για το μοντέλο που αποκαλούσαμε μέχρι στιγμής LaFerrari XX, καθώς στηρίζεται στο εν λόγω υβριδικό μοντέλο της εταιρείας. Το λανσάρισμά του θα γίνει μέσα στην επόμενη χρονιά.
Το «Κ» του ονόματος αντιπροσωπεύει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας KERS που φέρει. Η FXX K δεν πρόκειται να αγωνιστεί κανονικά στην πίστα, καθώς θα διατεθεί σε μία μικρή ομάδα πελατών, με τους οποίους η Ferrari θα πραγματοποιήσει στην επόμενη διετία δοκιμαστικά προγράμματα.
Η FXX K έχει συνδυαστική ισχύ 1.050 ίππων, χάρη στο V12 σύνολο των 6,2 λτ. που αποδίδει 860 ίππους και στο ηλεκτρικό μοτέρ των 190 αλόγων. Η μέγιστη ροπή, πάλι, υπερβαίνει τα 900 Nm. Οι μηχανικοί της Ferrari «πείραξαν» τον κινητήρα, βάζοντας νέους εκκεντροφόρους και μηχανικά ωστήρια βαλβίδων.
Επιπλέον, άλλαξε η πολλαπλή εισαγωγής, ενώ τροποποιήθηκε και το σύστημα εξάτμισης. Το βελτιωμένο σύστημα HY-KERS δίνει στον οδηγό 4 επιλογές λειτουργίας, τις Qualify, Long Run, Manual Boost και Fast Charge.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίαση, στην εμπρόσθια όψη κυριαρχεί το διπλό spoiler και το μεγαλύτερο splitter, που είναι χαμηλότερο κατά 30 χλστ. από την «κανονική» LaFerrari.
Στο πλάι διακρίνουμε νέα μαρσπιέ, ενώ πίσω η «ουρά» είναι σηκωμένη και φέρει ένα κινητό spoiler με ένα μικρό φτερό σε κάθε του πλευρά. Η Ferrari «υπόσχεται» μείωση του down force μέχρι και 50%.
Πηγή: autotriti.gr