Το νέο Mazda2 θα είναι διαθέσιμο με 4 κινητήρες προδιαγραφών Euro6, τρεις βενζίνης και έναν πετρελαίου, όλοι τεχνολογίας SKYACTIV.
Από αυτούς, μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο diesel 1.5 SKYACTIV-D, ο οποίος θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
1.5 SKYACTIV -D
Η ισχύς του diesel συνόλου είναι 105 ίπποι και η ροπή του ορίζεται στα 220 Nm, ενώ διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και το σύστημα start-stop της Mazda, το i-stop.
Οπότε, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι μόλις 3,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 μόνο στα 89 γρ./χλμ. Η επίδοση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι 10,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 178 χλμ./ώρα.
1.5 SKYACTIV -G
Όλες οι επιλογές βενζίνης είναι στα 1,5 λίτρα, με τις αποδόσεις ισχύος να ορίζονται στους 75, 90 και 115 ίππους, ενώ η ροπή του «μικρού» είναι 135 Nm και εκείνη των δύο μεγαλύτερων, 148 Nm.
Η ισχυρότερη έκδοση φέρει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση i-ELOOP, μέσω της οποίας ανακυκλώνεται η κινητική ενέργεια, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της κατανάλωσης κατά 5%. Η σχετική τιμή είναι μόνο 4,9 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 115 γρ./χλμ.
Την ίδια στιγμή, προσφέρονται γρήγορες επιδόσεις, καθώς το Mazda2 των 115 ίππων, το οποίο εξοπλίζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.
H εκδοχή των 75 ίππων συνεργάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο και έχει κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ.
Στους 90 ίππους, υπάρχει η επιλογή για 5άρι μηχανικό ή 6άρι αυτόματο κιβώτιο, με την κατανάλωση να είναι 4,5 ή 4,8 λτ./100 χλμ. και οι ρύποι στα 105 ή 112 γρ./χλμ., αντίστοιχα.
Πηγή: autotriti.gr