Στην έναρξη του νέου κύκλου παραγωγής της, επονομαζόμενου και «Model Year 2022», η νέα Bentley Flying Spur γίνεται ακόμα καλύτερη. Το θεωρούμενο (από τον κατασκευαστή) κορυφαίο τετράθυρο sedan του κόσμου, εμπλουτίζεται με ακόμα περισσότερη τεχνολογία και άνεση ως στάνταρ, παράλληλα με νέες επιλογές εσωτερικού καπλαμά και ένα νέο εξωτερικό χρώμα, ο Cambrian Gray, που ανεβάζει τη διαθέσιμη παλέτα χρωμάτων σε 63.
Σημαντική προσθήκη είναι το City Specification, ένα τεχνολογικά αναβαθμισμένο πακέτο χαρακτηριστικών που γίνεται μέρος του βασικού εξοπλισμού, κάνοντας ακόμα πιο πλήρη μία από τις πιο πολυτελείς καμπίνες grand tourer.
Τα χαρακτηριστικά αυτά περιλαμβάνουν την αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, hands-free άνοιγμα του χώρου αποσκευών, εκτεταμένες τεχνολογίες ασφάλειας, κάμερα πανοραμικής κάτοψης, φωτισμό καλωσορίσματος και αυτόματους φωτοευαίσθητους καθρέφτες, καθώς και ιονιστή αέρα. Ο τελευταίος, εκλύει αρνητικά φορτισμένα σωματίδια από τους κεντρικούς αεραγωγούς, τα οποία εξουδετερώνουν ρύπους όπως σκόνη ή αλλεργιογόνα, βελτιώνοντας την καθαρότητα του αέρα της καμπίνας και την ευεξία των επιβατών.
Σε επίπεδο εξατομίκευσης, παράλληλα με την προσθήκη της νέας εξωτερικής βαφής Cambrian Gray, προσφέρεται η επιλογή καπλαμά ανοιχτού πόρου, ο οποίος είναι φινιρισμένος στο χέρι με στρώματα εξαιρετικά λεπτής ματ λάκας, συνολικού πάχους μόλις 0,1 χλστ. Είναι διαθέσιμος σε τρεις αποχρώσεις, Liquid Amber, Dark Burr Walnut και Tamo Ash, με το τελικό φινίρισμα να αναδεικνύει τέλεια το αυθεντικό, φυσικό χρώμα και την υφή του ξύλου.
Η ήδη σχεδόν αθόρυβη Flying Spur γίνεται ακόμα πιο «ήσυχη» χρησιμοποιώντας τεχνολογίας αιχμής. Ο θόρυβος, οι κραδασμοί και η σκληρότητα (γνωστοί στην αυτοκινητοβιομηχανία ως NVH) έχουν εξαλειφθεί επιμελώς, επαληθεύοντας την δέσμευση του W.O. Bentley, ιδρυτή της εταιρείας το 1919, για ένα αθόρυβο πολυτελές αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Όπως χαρακτηριστικά είχε πει: «πάντα ήθελα να φτιάξω ένα “dead silent” αυτοκίνητο στα 100 μίλια/ώρα και τώρα νομίζω ότι το πέτυχα» όταν έγινε η παρουσίαση της 8-λίτρων Bentley, το 1930.
Μεγάλο τμήμα της έρευνας και εξέλιξης στο NVH του μοντέλου βασίστηκε στο Virtual Prototyping, την Εικονική Κατασκευή Πρωτότυπων, επιτρέποντας στους σχεδιαστές της Flying Spur να χρησιμοποιούν ψηφιακά πρωτότυπα χωρίς την ανάγκη κατασκευής φυσικών εκδόσεων του αυτοκινήτου. Μέσω ακουστικών δοκιμών εντοπίστηκαν αερομεταφερόμενοι ήχοι και είτε έγινε επανασχεδιασμός είτε χρησιμοποιήθηκαν ηχομονωτικά υλικά ώστε να εξασφαλιστεί πρωτόγνωρη εμπειρία ησυχίας στην καμπίνα. Το Virtual Prototyping συντέλεσε στη μείωση των χιλιόμετρων δοκιμών και την κατασκευή σημαντικά λιγότερων πρωτότυπων.
Νίκος Τσάδαρης