Η Infiniti (η εταιρεία της Nissan για την κατασκευή premium μοντέλων) άνοιξε ένα καινούργιο κέντρο σχεδιασμού στο Λονδίνο και ανακοίνωσε ότι θα αναπτύξει την γκάμα των premium μοντέλων της κατά 60% τα επόμενα χρόνια, μέχρι το 2020.
Στο πλαίσιο αυτό, το μεγαλοστέλεχος της Infiniti, Francois Goupil de Bouille υποστήριξε ότι «το πάθος μας για τον πρωτοποριακό σχεδιασμό αυτοκινήτων θα τροφοδοτήσει την εταιρεία με νέα μοντέλα που θα ξεχωρίζουν για την πολυτέλεια και τη μοναδικότητά τους».
Αξίζει να αναφέρουμε μάλιστα ότι η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα πως στο Παρίσι θα παρουσιάσει το Q80, ένα concept το οποίο θα αποτελέσει το μεγάλο, τετράθυρο coupe της εταιρείας και αναμένεται να λανσαριστεί το 2017 ή το αργότερο το 2018, ενώ πιθανότατα θα στηριχθεί στην πλατφόρμα MRA της Mercedes.
Οι πληροφορίες επίσης θέλουν τη νέα ναυαρχίδα της Infiniti να υιοθετεί υβριδική τεχνολογία, έχοντας ως βάση ένα V6 3λιτρο turbo μοτέρ με συνδυαστική απόδοση ακόμα και 700 ίππων.
Παράλληλα, η Infiniti για το 2015 έχει προγραμματίσει να λανσάρει το Q30 ένα premium hatchback μοντέλο, καθώς και την crossover εκδοχή του, το QX30 που έχει στόχο να ανταγωνιστεί τα Audi Q3, BMW X1 και Mercedes GLA.
Επίσης, να θυμίσουμε ότι τα Q30 και QX30 θα στηθούν στην πλατφόρμα MFA της Mercedes, η οποία χρησιμοποιείται στις Α, Β και CLC-Class. Από τη Mercedes αναμένεται να προέρχεται και ο 2λιτρος turbo κινητήρας τους, ο οποίος αποδίδει 211 ίππους ισχύος και 320 Nm ροπής.
Ταυτόχρονα η εταιρεία θα «ενισχύσει» τις εκδόσεις «Eau Rouge» σε μοντέλα, με το Q50 Eau Rouge να έχει πάρει ήδη το «πράσινο φως» για την παραγωγή.
Πέρα από τα υβριδικά supercars ή τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στην Infiniti θα δουλέψουν σκληρά πάνω σε ηλεκτρικά οχήματα, εξελίσσοντας για λογαριασμό τους τον κινητήρα της επόμενης γενιάς Nissan Leaf. Επιπλέον, το πρόγραμμα ZEOD (Zero Emissions On Demand) του Le Mans, θα συνεχίσει να επιδρά στα μοντέλα παραγωγής, ενώ το «ZEOD» θα είναι το όνομα των υβριδικών εκδόσεων της Infiniti.
Άλλωστε και ο Andy Palmer, αντιπρόεδρος της Nissan και μεγάλο αφεντικό της Infiniti είχε δηλώσει παλιότερα ότι «Υπάρχει χώρος στον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό μας για ένα μοντέλο με τη φύση του Emerg-E, αν και το αρχικό σχέδιο του πρωτότυπου σηκώνει συζήτηση».
Πηγή: autotriti.gr