Tο 2016, η BMW θα λανσάρει το μικρότερο σεντάν μοντέλο της γκάμας της, καθώς η Σειρά 1 θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία της μια sedan έκδοση, η οποία θα είναι- όπως και η Σειρά 2 Active Tourer- προσθιοκίνητη.
Άλλο ένα σετ φωτογραφιών με μια καμουφλαρισμένη BMW Σειρά 1 Sedan να υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης, κάνει το γύρω του διαδικτυακού κόσμου. Εμείς, για μία ακόμα φορά, απευθυνθήκαμε στον «κατάσκοπό» μας, ο οποίος μας ετοίμασε μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του αυτοκινήτου, στην οποία φαίνεται το πώς θα μπορούσε να μοιάζει η sedan εκδοχή της BMW Σειρά 1.
Στην ουσία, η BMW εκμεταλλεύεται προϊοντικά το γεγονός ότι η νέα BMW Σειρά 3 είναι η ογκωδέστερη όλων των εποχών (270 χλστ. μακρύτερη από την 1η γενιά ή 165 χλστ. από την E46 της 4ης γενιάς) και ετοιμάζει πλέον για πρώτη φορά στην ιστορία, μια sedan έκδοση και για τη BMW Σειρά 1. Το νέο αυτό μοντέλο θα ανταγωνιστεί τα δύο νέα μικρομεσαία σεντάν, το νέο Audi A3 sedan και τη σεντάν εκδοχή της νέας Mercedes A-Class (CLA).
Το νέο αυτό μοντέλο θα βασιστεί πάνω στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα UKL (Unter Klasse) ή αλλιώς NES (New Entry-level Sedan). Η πλατφόρμα UKL έκανε το επίσημο ντεμπούτο της κάτω από το νέο MINI, ενώ βρίσκεται ήδη στη νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer. Το ενδιαφέρον είναι πως το εν λόγω μοντέλο, θα αποτελέσει το φθηνότερο sedan BMW που μπορεί να αγοράσει κανείς, γεγονός που αναμένεται να διευρύνει περαιτέρω το αγοραστικό κοινό της βαυαρικής φίρμας.
Η σχεδιαστική προσέγγιση της νέας Σειρά 1 Sedan θα κάνει μια μίξη των γνώριμων μοτίβων των δύο κύριων μοντέλων της BMW: Το εμπρόσθιο τμήμα, λοιπόν, του αυτοκινήτου θα μεταφερθεί αυτούσιο από αυτό της 3θυρης και 5θυρης BMW Σειρά 1, ενώ το καπό θα έχει τις γνωστές μακρύτερες από το συνηθισμένο διαστάσεις, όπως σε όλες τις BMW. Στο πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, θα έχουμε μια μικρότερη εκδοχή του αντίστοιχου τμήματος της «3άρας», με την οροφή να πέφτει ομαλά πάνω στο πορτμπαγκάζ και την οριζόντια νεύρωση στο ύψος των χειρολαβών, να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου.
Πηγή: Autotriti.gr