Η μαζική παραγωγή της νέας οικογένειας μικρών βενζινοκινητήρων (1.0 Ecotec Direct Injection Turbo) ξεκίνησε με επισημότητα στο νεότερο και πιο ευέλικτο εργοστάσιο κινητήρων της Opel στο Szentgotthárd (δυτική Ουγγαρία) παρουσία του Joachim Koschnicke, αντιπροέδρου κυβερνητικών υποθέσεων και δημόσιας πολιτικής της Opel και του ούγγρου αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών για Οικονομικές Υποθέσεις, Peter Szijjarto.
Με τη νέα προσθήκη, το εργοστάσιο θα κατασκευάζει τρεις διαφορετικές οικογένειες κινητήρων στην ίδια γραμμή παραγωγής (!) προμηθεύοντας μία ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων για τα νέα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.
«Το Flex plant του Szentgotthárd παίζει σημαντικό ρόλο στην προϊοντική στρατηγική μας. Από φέτος μέχρι το 2018, 27 νέα μοντέλα Opel και 17 νέοι κινητήρες θα κυκλοφορήσουν στην αγορά και πολλοί από τους καινοτόμους κινητήρες θα κατασκευάζονται εδώ» δήλωσε ο Joachim Koschnicke. «Είναι σαφές ότι η Opel έχει επιστρέψει. Η Opel επιτίθεται. Η προϊοντική μας επέλαση είναι σε πλήρη ανάπτυξη και οι κινητήρες είναι πολύ σημαντικό μέρος αυτής της επέλασης».
Ο Koschnicke μίλησε επίσης για τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρίας: «Θέτουμε σαφείς στόχους που φτάνουν μέχρι το 2022. Πρώτος στόχος μας είναι να ανέβουμε από την τρίτη θέση της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου στη δεύτερη, κάτι που σκοπεύουμε να πετύχουμε με ποσοστό 8% στην Ευρώπη και 10% στη Γερμανία το 2022».
Η Ουγγαρία είναι μία από τις 11 χώρες όπου η Opel αύξησε το μερίδιο αγοράς της το πρώτο εξάμηνο του 2014, ενώ ήταν Νο1 μάρκα για 3 συνεχείς χρονιές στην ουγγρική αγορά επιβατικού αυτοκινήτου και φέτος, το πρώτο εξάμηνο κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στη χώρα κατά 68%. Το ποσοστό αυτό είναι υπερδιπλάσιο του μέσου όρου αύξησης της αγοράς και διασφαλίζει μερίδιο πάνω από 13% και μία καθαρή 1η θέση γενικής κατάταξης στην Ουγγαρία.
Ο Tamás Solt, διευθυντής εργοστασίου και υπεύθυνος έναρξης λειτουργίας του Flex plant δήλωσε: «Πέρσι, στις παλιές μας εγκαταστάσεις όπου παράγονταν κυρίως εκδόσεις 1.6 115 hp και μονάδες flex, κατασκευάσαμε 354.000 κινητήρες και μόνο 15.000 από αυτούς ήταν προϊόντα Flex. Φέτος αντίστοιχα, 100.000 από τους 400.000 κινητήρες θα είναι μονάδες Flex. Του χρόνου, πάνω από τους μισούς από τους 500.000 κινητήρες θα είναι προϊόντα Flex».
Το νέο Flex plant του Szentgotthard είναι μία επένδυση 700 εκατομμυρίων ευρώ με δυναμικότητα παραγωγής 600.000 κινητήρων το χρόνο. Η τεχνολογία που εφαρμόζεται εκεί κάνει το εργοστάσιο μία από τις πιο ευέλικτες εγκαταστάσεις παραγωγής της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ικανή να κατασκευάζει τρεις διαφορετικές οικογένειες κινητήρων στην ίδια γραμμή. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρας 1.6, ο 1.6 diesel turbo και τώρα οι νέοι μικροί βενζινοκινητήρες κατασκευάζονται εκεί. Όλοι οι κινητήρες χαρακτηρίζονται από υψηλές επιδόσεις και χαμηλούς ρύπους, σε συνδυασμό με εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβων.
Ο τρικύλινδρος turbo 1000 κυβ. εκ. με 115 hp είναι το πρώτο μέλος της οικογένειας μικρών βενζινοκινητήρων που θα περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές εκδόσεις με κυβισμό 1 L – 1.4 L. Ο κινητήρας 115 hp θα κάνει ντεμπούτο στο νέο Adam Rocks ενώ θα διατίθεται και με το νέο Corsa που θα κυκλοφορήσει στο τέλος της χρονιάς. Η 5η γενιά Corsa θα περιλαμβάνει επίσης μία έκδοση 90 hp του νέου 3κύλινδρου κινητήρα.