H Bentley παρουσίασε την GT3-R έκδοση της Continental, από την οποία αφαιρέθηκε το πίσω κάθισμα, τοποθετήθηκε σύστημα εξάτμισης τιτανίου και ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών, ώστε να εξοικονομηθούν 100 κιλά βάρους.

Εκτός από ελαφρύτερη, η Continental GT3-R είναι και ισχυρότερη από την GT V8 S, καθώς το 4λιτρο twin-turbo V8 μοτέρ της διαθέτει υπερσυμπιεστές που δουλεύουν σε υψηλότερη πίεση, ενώ φέρει νέα λογισμικό πρόγραμμα. Αυτά είχαν ως αποτέλεσμα, το μοτέρ να ανέβει από τους 528 στους 580 ίππους/6.000 σ.α.λ., ενώ και η ροπή έφτασε από τα 680 στα 700 Nm/1.700 σ.α.λ.

Ένα αυτόματο κιβώτιο ZF 8 σχέσεων, μεταδίδει την κίνηση και στους 4 τροχούς, ενώ διαθέτει μια καινοτομία για την Bentley, ένα σύστημα κατανομής της ροπής.

Χάρη στην αύξηση της ισχύος και στη μείωση του βάρους, η Bentley Continental GT3-R επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ. σε 3,8 δλ., όντας γρηγορότερη κατά 0,7 δλ. από την GT V8 S. Από την άλλη, οι κοντύτερες σχέσεις του κιβωτίου έριξαν την τελική ταχύτητα από τα 309 στα 273 χλμ./ώρα.

Η παραγωγή της Continental GT3-R θα περιοριστεί στις 300 μονάδες, όλες σε άσπρο Glacier White χρώμα με carbon fiber λεπτομέρειες. Το αγωνιστικό DNA του οχήματος τονίζουν στοιχεία όπως το εμπρός σπόιλερ, η σταθερή πίσω αεροτομή, οι αεραγωγοί στο καπό, οι πράσινες λωρίδες και η μαύρη μάσκα.

Πηγή: autotriti.gr