Downsizing και για την Porsche, η οποία ήδη εξελίσσει μια νέα γενιά κινητήρων boxer με αφετηρία τα 1,6 λίτρα.

Σε μια προσπάθεια να καταστεί όχι μόνο πιο ανταγωνιστική και προσιτή σ’ ένα ευρύτερο φάσμα αγοραστών αλλά και να μειώσει ακόμα περισσότερο τόσο την κατανάλωση όσο και τις μέσες εκπομπές ρύπων των μοντέλων της, η Porsche φαίνεται να έχει ήδη στα σκαριά μια νέα γενιά 4κύλινδρων κινητήρων που σε χωρητικότητα θα έχει ως αφετηρία της τα 1,6 λίτρα.

Η γκάμα που ήδη ετοιμάζεται πυρετωδώς από τους μηχανικούς της εταιρείας θα περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές παραλλαγές: μια στα 1,6 λίτρα, μια στα 2,0 και μια στα 2,5 λίτρα με απόδοση που θα κυμαίνεται αντίστοιχα πολύ κοντά στους 210, 286 και 360 ίππους.

Φυσικά, για όλα τα παραπάνω επιτεύγματα, οι ιθύνοντες της Porsche αναμένεται να επιστρατεύσουν ένα εξελιγμένο σύστημα υπερτροφοδότησης και σύστημα άμεσου ψεκασμού, σε συνδυασμό είτε με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων είτε ασφαλώς με το εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη PDK που ήδη χρησιμοποιείται στα υπάρχοντα σπορ κουπέ μοντέλα της γκάμας της.

Θέλοντας να διατηρήσει στο ακέραιο τον σπορτίφ χαρακτήρα των μοντέλων της, η Porsche αναμένεται να τοποθετήσει τις εκδόσεις των 2,0 και 2,5 λίτρων τόσο στην Cayman όσο και στην Boxster (χωρίς βέβαια να αποκλείεται ότι δεν θα την δούμε και κάτω από το καπό της Cayenne), ενώ, όπως ήδη πιθανολογείται, ο μικρός 4κύλινδρος boxer των μόλις 1,6 λίτρων θα παραμείνει στα συρτάρια της γερμανικής φίρμας έως ότου λανσαριστεί η πολυσυζητημένη πλέον νέα baby Boxster.

Πηγή: 4troxoi.gr