Η Opel προσθέτει ένα νέο βενζινοκινητήρα στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων της για το νέο Insignia Grand Sport και το Insignia Sports Tourer (station wagon). Η νέα μονάδα αποδίδει 170 ίππους και τη μέγιστη ροπή των 350 Nm στις 1.500 σαλ. Επίσης, προσφέρει τον 4κύλινδρο κινητήρα σε συνδυασμό με ένα 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με ομαλές αλλαγές σχέσεων.
Με αυτό το συνδυασμό, η ναυαρχίδα της μάρκας επιταχύνει από 0 στα 100 σε 8,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 228 χλμ/ώρα. Το νέο Insignia 2.0 Turbo ήδη διατίθεται σε έκδοση Elegance με τιμή εκκίνησης τις 38.919 ευρώ στη Γερμανία.
Νέος επίσης είναι και ο συνδυασμός ενός 2λιτρου κινητήρα diesel με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (AWD). Με ισχύ 174 ίππους και ροπή 380Nm, το Insignia 2.0 Diesel προσφέρει άνεση και επιδόσεις, ενώ το high-tech σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring (κατανομή ροπής) μεταφέρει τη βέλτιστη ισχύ στο δρόμο σε όλες τις συνθήκες.
Η μέγιστη ταχύτητα είναι 223 χλμ/ώρα και το μεγάλο αμάξωμα χρειάζεται μόνο 8,9 δευτ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα. Το Insignia 2.0D με AWD διατίθεται από 41.531 ευρώ.
Η Opel προσφέρει το νέο Insignia στην σπορ έκδοση GSi (230 ίπποι), Grand Sport και Sports Tourer με νέους, αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που όλοι πληρούν το αυστηρό πρότυπο Euro 6d. Επιπλέον, κιβώτια χαμηλών τριβών μειώνουν περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση.
Ένα ενεργό, full-face κλείστρο βελτιώνει περαιτέρω την αεροδυναμική του νέου Insignia. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση είναι μέχρι 18% χαμηλότερη, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 99 γρ/χλμ.
Νίκος Τσάδαρης