Με 85 εκατομμύρια δολάρια θα διευθετήσει η Honda την έρευνα πολιτειών των ΗΠΑ για τους αερόσακους Takata.
Η Honda Motor συμφώνησε να πληρώσει 85 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει την έρευνα που κάνουν 46 πολιτείες των ΗΠΑ σχετικά με τη χρήση ελαττωματικών φουσκωτών αερόσακων Takata στα οχήματά της.
Οι έρευνες των κρατικών αρχών ξεκίνησαν μετά τις συνεχιζόμενες ανακλήσεις δεκάδων εκατομμυρίων οχημάτων εξοπλισμένων με ελαττωματικούς αερόσακους της ιαπωνικής εταιρείας Takata που εξοπλίζουν μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας Honda καθώς και από άλλων μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων τα τελευταία 20 χρόνια.
Όπως σημειώνει το ΑΜΠΕ, μέχρι σήμερα, έχουν ανακληθεί περισσότερα από 40 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, τα οποία είναι εξοπλισμένα με 60 εκατομμύρια ελαττωματικούς αερόσακους Takata. Σύμφωνα με την Εθνική Αρχή Ασφάλειας Κυκλοφορίας οι αερόσακοι ενεργοποιούνται πριν την σύγκρουση, λόγω της λανθασμένης κατασκευής τους, αναφέρει η Automotive News.
Τουλάχιστον 25 θάνατοι σε όλο τον κόσμο και σχεδόν 300 τραυματισμοί έχουν συνδεθεί με ελαττωματικούς αερόσακους Takata.
Σε όλο τον κόσμο, οι ανακλήσεις Takata καλύπτουν περίπου 100 εκατομμύρια αυτοκίνητα μεταξύ 19 μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της Honda.
Τον Ιανουάριο, η Honda δήλωσε ότι θα ανακαλέσει επιπλέον 2,7 εκατομμύρια παλαιότερα οχήματα της που κυκλοφορούν στη Βόρεια Αμερική και είναι εξοπλισμένα με ελαττωματικούς φουσκωτές Takata. Αυτή η ανάκληση καλύπτει τα αυτοκίνητα Honda και Acura από τα μοντέλα 1996 έως 2003.
Στον διακανονισμό που ανακοινώθηκε, η American Honda Motor Co. και η Honda της Αμερικής συμφώνησαν να αναβαθμίσουν τις διαδικασίες ασφάλειας των προϊόντων τους που σχετίζονται με τους μετωπικούς αερόσακους, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του κινδύνου ξαφνικής ενεργοποίησης των αερόσακων τους.
Ο Ιάπωνες κυβερνητικοί αξιωματούχοι προσπάθησαν ανεπιτυχώς να ενώσουν τη Nissan και τη Honda, για να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες από την πανδημία και την παγκόσμια πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων. Οι συνομιλίες που ζήτησαν οι αξιωματούχοι για την συγχώνευση τελικά δεν ξεκίνησαν καθώς η πρόταση τους απορρίφθηκε πριν φτάσει στα διοικητικά συμβούλια και των δύο πλευρών, ανέφεραν οι Financial Times.
Η ιδέα, που τέθηκε για πρώτη φορά στις εταιρείες στο τέλος του 2019, απορρίφθηκε πριν φτάσει στα διοικητικά συμβούλια και των δύο πλευρών.
Κυβερνητικοί αξιωματούχοι φοβόντουσαν ότι η συμμαχία της Nissan με τη Renault θα μπορούσε να καταρρεύσει, αφήνοντας την ιαπωνική εταιρεία εκτεθειμένη, ανέφερε η εφημερίδα.