Η Mercedes παρουσίασε και στη Γενεύη τη νέα γενιά της C-Class, η οποία διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις από την υπάρχουσα, ενώ υιοθετεί πιο premium στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας.
Μετά την επίσημο ντεμπούτο της νέας C-Class στο Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο και το ξεκίνημα της παραγωγής της, η Mercedes θέλησε να παρουσιάσει και επί ευρωπαϊκού εδάφους τη νέα γενιά του μεσαίου sedan μοντέλου της και βέβαια τη νέα S-Class coupe. Αναλυτικότερα, η νέα C-Class διαθέτει περισσότερη πολυτέλεια, από την απερχόμενη 3η γενιά, ενώ ακόμα και οι διαστάσεις της είναι αυξημένες κατά 95 χλστ. στο μήκος (4.686 χλστ.) και 40 χλστ. στο πλάτος (1.810 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιό της μεγάλωσε κατά 80 χλστ. (2.840 χλστ.), για μεγαλύτερη άνεση των επιβαινόντων.
Επιπλέον, το sedan γερμανικό μοντέλο πατά πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Mercedes, την «MRA», η οποία της προσφέρει μικρότερο βάρος (-100 κιλά περίπου), σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και βέβαια λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
Στο εσωτερικό της 4ης γενιάς C-Class ξεχωρίζουν τα πιο ποιοτικά υλικά κατασκευής, που παραπέμπουν στη S-Class, οι δερμάτινες επενδύσεις και η οθόνη 7 ή –προαιρετικά- 8,4 ιντσών, μαζί μ ένα touch pad τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, διαθέτει σύστημα head-up display (πληροφορίες που απεικονίζονται στο εμπρός παρμπρίζ ηλεκτρονικά) και πολλά άλλα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.
Σε μηχανικό επίπεδο, αρχικά θα διατίθεται με τον νέο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 184 και 211 ίππων. Επίσης, θα είναι διαθέσιμος και ο 1,6 turbo βενζίνης με 156 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και ένα νέο 1,6 λτ. diesel μοτέρ με 115 και 280 Nm ροπής, αλλά και με 136 ίππους και 320 Nm ροπής. Επιπλέον, η Mercedes θα λανσάρει αργότερα και μια υβριδική έκδοση με μέση κατανάλωση μόλις τα 3,9 λτ./100 χλμ. Όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων -ή προαιρετικά 7τάχυτο αυτόματο- που θα μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς, ή προαιρετικά και στους 2 άξονες.
Πηγή: autotriti.gr