Το Abarth Rally Cup 2020 ξεκινά την Παρασκευή 24 Ιουλίου από το Castel Sant’ Angelo στο πλαίσιο του Rally di Roma Capitale, πρώτου αγώνα του
Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι για το 2020.

Στον θεσμό που δημιουργήθηκε ειδικά για το Abarth 124 rally θα συμμετέχουν τρεις ομάδες, η Πολωνική ομάδα με τους Dariusz Poloński – Łukasz Sitek (Team Rallytechnology) και οι Ιταλικές ομάδες Winners Rally Team (Roberto Gobbin – Alessandro Cervi) και Napoca Rally Team (Andrea Mabellini – Nicola Arena).

Για 2η χρονιά το Abarth Rally Cup πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ERC (Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι) και περιλαμβάνει ένα αξιοσημείωτο
χρηματικό βραβείο της τάξης των 30.000ευρώ που μοιράζεται στους τρείς πρώτους κάθε αγώνα, ενώ επιπλέον 30.000 ευρώ κερδίζει και ο τελικός
νικητής του Πρωταθλήματος.

Σε κάθε αγώνα ο πρώτος κερδίζει 12.000 ευρώ, ο δεύτερος 10.000 ευρώ και ο τρίτος 8.000 ευρώ. Ο νικητής του Πρωταθλήματος κερδίζει επιπλέον 30.000 ευρώ. Από τους 5 αγώνες μετρούν στη βαθμολογία τα 4 καλύτερα αποτελέσματα κάθε πληρώματος. Η Abarth υποστηρίζει τους  συμμετέχοντες στο Abarth Rally Cup με τεχνικές συμβουλές, ανταλλακτικά καθώς μέσω της οργάνωσης της δομής φιλοξενίας των ομάδων.

Το Κύπελλο περιλαμβάνει τους εξής 5 αγώνες:

– Rally di Roma Capitale (24-26/7)
– Rally Liepāja (14-16 Αυγούστου)
– Azores Rallye (17-19 Σεπτεμβρίου)
– Rally Hungary (6-8 Νοεμβρίου).
– Rally Islas Canarias (26-28 Νοεμβρίου)

Abarth 124 rally

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο της Abarth παρουσιάστηκε το 2017 και έγινε ο κυρίαρχος στην κατηγορία R-GT, έχοντας μέσα σε τρεις σαιζόν κατακτήσει
περισσότερες από 100 νίκες, ενώ παράλληλα κατέκτησε το FIA R-GT Cup το 2018 με τον Γάλλο Raphael Astier και το 2019 με τον Ιταλό Enrico Brazzoli. Ο δυνατός κινητήρας σε συνδυασμό με την ισορροπία του πλαισίου επιτρέπουν στους οδηγούς του Abarth 124 rally να είναι ιδιαίτερα γρήγοροι και εντυπωσιακοί ακόμα και σε επιφάνειες με χαμηλή πρόσφυση.

Τεχνικές προδιαγραφές

– Αμάξωμα: Μήκος 4.054χλστ., πλάτος 1.740χλστ., ύψος 1.230χλστ., μεταξόνιο 2.310χλστ. Ελάχιστο βάρος 1.050κιλά. Οροφή κατασκευασμένη
από συνθετικό υλικό ενισχυμένο με ίνες άνθρακα και χώρος αποσκευών που μπορεί να φιλοξενήσει δύο ρεζέρβες.

– Κινητήρας: Turbo 4κυλινδρος σε σειρά, τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα, με χωρητικότητα 1.750κ.εκ., μέγιστη ισχύ 308 ίππων στις 6.500σ.α.λ και μέγιστη ροπή 500 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής με μεταβλητό χρονισμό, 16 βαλβίδες, άμεσος ψεκασμός, σύστημα Anti Lag και τέσσερις επιλογές πίεσης του Turbo. Αναλογία κιλών/ίππο: >3,4 kg/HPΣύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ. Σύστημα εισαγωγής με περιοριστήτης FIA Ø35.8χλστ.

– Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης,
σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων της Sadev και κεραμικός δίσκος συμπλέκτη
Ø186χλστ.

– Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης: ηλεκτρονικό με τέσσερις ρυθμίσεις (High/Medium/Low Grip, Wet) και σύστημα διαχείρισης ροπής κινητήρα.

– Ανάρτηση: Εμπρός με διπλά ψαλίδια και πίσω πολλαπλών συνδέσμων. Υδραυλικά αμορτισέρ με τέσσερα επίπεδα ρύθμισης και ρυθμιζόμενα
υδραυλικά bump-stop.

– Σύστημα πέδησης: Εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 355χλστ. και πίσω αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 320χλστ. με δαγκάνες της Brembo και
υδραυλικό χειρόφρενο.

– Τροχοί: 8×18’ (ασφάλτινες επιφάνειες) & 7"x15" (χωμάτινες επιφάνειες), ελαστικά Pirelli.

– Δοχείο καυσίμου: προδιαγραφών FIA Ft3-99 χωρητικότητας 68 λίτρων.

– Ηλεκτρονικά: LifeRacing

Μια παράδοση που κρατά από το 1977

Το πρώτο A112 Abarth Autobianchi Championship διοργανώθηκε το 1977. Αποτελούσε την ευκαιρία για πολλούς νέους οδηγούς να αγωνιστούν με χαμηλό κόστος.  Το 1985 το Autobianchi A112 Abarth αντικαταστήθηκε από το  Fiat Uno 70S με το κιτ της Abarth και στη συνέχεια εντάχθηκε και το Fiat Uno Turbo.

Το Fiat Cinquecento Trophy ξεκίνησε το 1993 και την περίοδο 1996 – 1998 αναπτύχθηκε σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Το Trofeo Fiat Seicento
διεξάχθηκε για δύο χρόνια και ακολουθήθηκε από το Trofeo Fiat Punto το 2000, το οποίο συνεχίστηκε έως το 2006.

Το Abarth 500 R3T αποτέλεσε τον πρωταγωνιστή του αντίστοιχου πρωταθλήματος κατά την περίοδο 2010 – 2013, ενώ τα Abarth 500 Assetto
Corse και Abarth 695 Assetto Corse συμμετείχαν σε Πρωταθλήματα στην  Ευρώπη την περίοδο 2009 – 2018.

Τέλος το Abarth 124 rally ξεκίνησε την καριέρα του στην Ιταλία το 2017 με το Abarth 124 rally Trophy. Από το 2018 το Πρωτάθλημα απέκτησε διεθνή
χαρακτήρα, ενώ από το 2019 αποτελεί μέρος του ERC.