Συνεχίζοντας το σερί επιτυχιών του, το Honda e, το κόμπακτ ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, βραβεύτηκε με το Red Dot: Best of the Best 2020 για την επαναστατική προϊοντική του σχεδίαση. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διάκριση στον διεθνούς φήμης θεσμό Red Dot. Το βραβείο απονέμεται στο καλύτερο προϊόν σε κάθε κατηγορία.
Το Honda e διακρίθηκε επίσης στην κατηγορία Smart product μαζί με την CBR1000RR–R Fireblade SP. Το βραβείο αυτό έχει αποδέκτες υποψηφιότητες με ‘εξαιρετική σχεδίαση’ και η νέα επιτυχία υπογραμμίζει τη δέσμευση της Honda να δημιουργεί όμορφα προϊόντα, σχεδιασμένα χωρίς συμβιβασμούς.
Τα ετήσια βραβεία Red Dot αναγνωρίζουν την κορυφαία σχεδιαστική ποιότητα σε επίπεδο προϊόντος, brand και επικοινωνίας και έχουν διεθνή χαρακτήρα, ενώ η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων γίνεται στο Red Dot Design Museum, στο ιστορικό Design Zentrum Nordrhein Westfalen στο Essen της Γερμανίας. Η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από 40 ειδικούς από όλο τον κόσμο, οι οποίοι δοκιμάζουν, αξιολογούν και αποφασίζουν για τους τελικούς νικητές.
Μιλώντας για το Honda e, ο Makoto Iwaki, Executive Creative Director, σχολίασε, «Αυτά τα έγκριτα βραβεία φέρνουν στο προσκήνιο τους οραματικούς και ταλαντούχους σχεδιαστές της Honda. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα στη σχεδίαση ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, το Honda e αξίζει απόλυτα τη διάκριση Best of the Best.»
Το Honda e είναι η τελευταία άφιξη στη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων Honda, που προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική οδηγική εμπειρία για τις πόλεις του μέλλοντος. Από τα ιδιαίτερα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα LED και το κομψό κρυστάλλινο κάλυμμα της θύρας φόρτισης, μέχρι τις καθαρές γραμμές και τις λείες επιφάνειες που βελτιστοποιούν την αεροδυναμική απόδοση και την απουσία θορύβων, το Honda e επαναπροσδιορίζει την ταυτότητα ενός μικρού Honda για μία νέα εποχή στην αστική μετακίνηση.
Ένα στοιχείο το οποίο υπογραμμίζει αυτή την απαιτητική σχεδιαστική φιλοσοφία είναι το Side Camera Mirror System (SCMS) που αντικαθιστά τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέπτες. Στοιχεία περαιτέρω διαφοροποίησης είναι τα μαύρα πάνελ με μοναδικά κοίλα προφίλ – στο εμπρός και πίσω τμήμα ανάμεσα στα φώτα – που αποτελούν στοιχεία ταυτότητας του Honda e.
Το σύγχρονο στυλ του Honda e έτυχε ευρείας αποδοχής από τη πρώτη φορά που παρουσιάστηκε στο Urban EV στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017. Στη συνέχεια, το πρωτότυπο απέσπασε τον τίτλο ‘Best Concept Car’ στο διάσημο θεσμό Car Design Award.
Το e Prototype concept που ακολούθησε, φρέσκο ακόμα από την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, αποτέλεσε κεντρικό στοιχείο του εκθέματος ‘Honda experience – Casa Connessa Tortona’ στο Milan Design Week 2019. Ήταν η πρώτη φορά που η μάρκα είχε μία τόσο σημαντική παρουσία στο κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός με θέμα το Design, και προσέφερε στους επισκέπτες μία μοναδική εικόνα από τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Honda e Prototype.
Η CBR1000RR-R Fireblade SP είναι η πιο πρόσφατη μοτοσυκλέτα με το σήμα Fireblade, το οποίο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1992. Το μοντέλο ανέκαθεν αποτελούσε το σημείο αναφοράς τη συμπεριφορά σε δημόσιο δρόμο μιας super sport μοτοσυκλέτας στην κατηγορία του ενός λίτρου. Για το μοντέλο όμως του 2020 – το οποίο εξελίχθηκε με το σλόγκαν Born to Race – ανάλογη βαρύτητα δόθηκε τόσο στην απόδοση στην πίστα, όσο και στον ριζοσπαστικά νέο σχεδιασμό.
Το μινιμαλιστικό εμπρός μέρος, το επιθετικό και γωνιώδες φέρινγκ σε συνδυασμό με τα διευρυμένα τμήματά του στο κάτω μέρος – συν τη μεγάλη ποικιλία ανοιγμάτων, σχισμών και σχημάτων που κατευθύνουν τη ροή του αέρα – συμβάλουν στη δημιουργία του κορυφαίου στην κατηγορία συντελεστή οπισθέλκουσας 0.270.
Τα αεροδυναμικά ‘winglets’, όπως αυτά χρησιμοποιούνται και στη μοτοσυκλέτα της Honda στους αγώνες του MotoGP, συνδυάζουν εντυπωσιακές γραμμές με ασυμβίβαστη λειτουργικότητα αυξάνοντας σημαντικά την κάθετη δύναμη και τη σταθερότητα για τον απόλυτο έλεγχο του πιο δυνατού 4-κύλινδρου σε σειρά κινητήρα που έχει ποτέ κατασκευάσει η Honda.
H Fireblade σχεδιάστηκε σύμφωνα με μία καινοτόμο προσέγγιση, στο πλαίσιο της οποίας οι ειδικοί του τμήματος Έρευνας & Εξέλιξης της Honda στη ψηφιακή προσομοίωση, οι δημιουργοί μοντέλων από πηλό και οι σχεδιαστές συνεργάστηκαν, ανατροφοδοτώντας συνεχώς ο ένας τον άλλο με δεδομένα, ώστε να δημιουργήσουν το βέλτιστο αποτέλεσμα στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα.
Η ομάδα αυτή αξιοποίησε επίσης πληροφορίες και στοιχεία από τους ειδικούς της Honda στον τομέα της αεροδυναμικής που εργάζονται στο αγωνιστικό της τμήμα – την Honda Racing Corporation – τα χαρακτηριστικά χρώματα της οποίας (κόκκινο-λευκό-μπλε) υπογράφουν τις εξωτερικές επιφάνειες της CBR1000RR-R Fireblade SP.
Ο Satoshi Kawawa, Γενικός Διευθυντής, Τομέα Σχεδίασης Μοτοσυκλετών, είπε χαρακτηριστικά «Η CBR1000RR-R Fireblade SP εξελίχθηκε για να κερδίζει σε αγώνες ανεξαρτήτως κατηγορίας – από αγώνες συλλόγων μέχρι διεθνή πρωταθλήματα. Η σχεδίαση και το στυλ της είναι επηρεασμένα από αυτή τη φιλοσοφία – αφού το κάθε εξάρτημα και η παραμικρή λεπτομέρεια έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ταχύτητα, τις επιδόσεις και την αεροδυναμική απόδοση. Μας τιμά το γεγονός ότι απέσπασε ένα τέτοιο, υψηλού κύρους βραβείο.»
Η Honda έχει γράψει ιστορία στην κατηγορία Αυτοκίνητο των βραβείων Red Dot, που θεωρούνται από τα πιο διάσημα και περιζήτητα σε όλο τον κόσμο. Άλλες πρόσφατες επιτυχίες περιλαμβάνουν το Honda S2000 το 2001 και το Civic το 2006 για το Red Dot: Best of the Best και το European Accord Tourer το 2008 και το Insight το 2009 για το Red Dot.
Με το μότο, Αναζητώντας την καλή σχεδίαση και τη δημιουργικότητα, ο θεσμός Red Dot Design Awards τιμά κορυφαία έργα και projects σχεδιαστών, creative agencies και εταιρειών από όλο τον κόσμο. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων γίνεται από μια έγκριτη Κριτική Επιτροπή την οποία απαρτίζουν πάνω από 40 ειδικοί από όλο τον κόσμο. Η ετήσια διοργάνωση θεωρείται από τους πλέον αναγνωρισμένους θεσμούς βραβείων παγκοσμίως που τιμούν τη Σχεδιαστική Αριστεία.