Οι τρεις κινητήρες που ήδη έχουν το σύστημα Cylinder on Demand, δίνουν στατιστικά περιορισμού της κατανάλωσης που είναι αν μη τι άλλο, εντυπωσιακά.

Η μείωση της κατανάλωσης έως και 20% σε σχέση με τον ίδιο κινητήρα χωρίς το COD, είναι ένα πολύ σημαντικό ποσοστό που δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητο τον όμιλο VW.

Ήδη η εφαρμογή του συστήματος στον τετρακύλινδρο σε σειρά των 1,4 λίτρων, όπως και στο V8 TFSI των 4,0 λίτρων αλλά και τον W12 FSI των 6,3 λίτρων θεωρείται απόλυτα επιτυχημένη, μια και τα νούμερα κατανάλωσης αλλά και εκπομπών ρύπων είναι πραγματικά εντυπωσιακά.

Η ευελιξία του συστήματος που απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους του κινητήρα προς όφελος της οικονομίας όταν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς του από τον οδηγό, είναι αυτή που επιτρέπει στον όμιλο VW να θέλει να επεκτείνει την εφαρμογή του και σε άλλα μηχανικά σύνολα.

Πηγή: gocar.gr