Η Opel προαναγγέλλει συνέχεια στο θέμα των μικρών κινητήρων με υψηλή απόδοση, παρουσιάζοντας το πρώτο «δείγμα γραφής».
Πρόκειται για το SIDI χιλιάρι τρικύλινδρο σύνολο που αποδίδει 115 ίππους και 16,9 kgm ροπής, που θα κάνει ντεμπούτο στο Adam το 2014 («πακέτο» με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο).
Πιο οικονομικός και φιλικός προς το περιβάλλον, ενώ συγκρίνεται σε χαρακτηριστικά λειτουργίας μόνο με 4κύλινδρα σύνολα σε ό,τι έχει να κάνει με κραδασμούς και θόρυβο.
Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι αντιστρόφως ανάλογα της χωρητικότητάς του, με τον άμεσο ψεκασμό, το turbo, το σύστημα μεταβολής χρονισμού των βαλβίδων, την ενσωμάτωση της πολλαπλής εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή (και η υδρόψυξη αυτής) και την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου να δίνουν το παρόν.
Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κάτω από τα 100 γρ./χλμ., ενώ ιδιαίτερα χαμηλή είναι και η μέση τιμή κατανάλωσης που ανακοινώνει η Opel (περίπου 4,0 λίτρα/100 χλμ.) για τον κινητήρα που εμφανίζει σταθερή απόδοση της μέγιστης ροπής (16,9 kgm) από τις 1.800 έως τις 4.700 σ.α.λ.
Πηγή: gocar.gr