Μετά την έκθεση της Φρανκφούρτης έφθασε η στιγμή να γνωρίσουμε από πρώτο χέρι την ανανεωμένη ναυαρχίδα της Opel. Εξωτερικά πρέπει να επιμείνεις λίγο μέχρι να εντοπίσεις τις αλλαγές σε μάσκα, φώτα και προφυλακτήρες, οι οποίες φρεσκάρουν την ήδη ξεχωριστή (για τα δεδομένα της κατηγορίας του) εμφάνιση.

Σε κάθε περίπτωση πάντως ο αεροδυναμικός συντελεστής του 0,25 για το χάτσμπακ αμάξωμα είναι μία άκρως εντυπωσιακή επίδοση. Μπαίνοντας μέσα πάντως αμέσως καταλαβαίνεις την αλλαγή φιλοσοφίας. Αυτή έχει να κάνει με τη μεγαλύτερη προσοχή που δίνεται πλέον σε θέματα ευχρηστίας και εργονομίας. Ξεχάστε την κονσόλα με τα «μυριάδες» κουμπάκια, καθώς τώρα όλα είναι τακτοποιημένα στα νέα συστήματα infotainment και κλιματισμού.

Στο πίνακα οργάνων συναντάμε (έξτρα εξοπλισμός) μία μεγάλη οθόνη υψηλής ευκρίνειας με πολλές δυνατότητες απεικόνισης ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.

Πολλές είναι οι αλλαγές στην γκάμα των κινητήρων, όλοι με υπερτροφοδότηση. Στο βενζινοκίνητο τομέα η γκάμα ξεκινάει από το γνωστό 1400αρη των 140 ίππων (προσφέρεται και σε έκδοση LPG) και πλαισιώνεται από νέα σύνολα γενιάς SIDI, 1.6 και 2.0 λίτρων με 170 και 250 ίππους αντίστοιχα.

Από την άλλη όλοι οι πετρελαιοκίνητηρες είναι 2λιτροι. Ο βασικός CDTI έχει αναβαθμιστεί στις εκδόσεις με 120 και 140 ίππους (αμφότερες με εκπομπές ρύπων 99 γρ./χλμ.) και πλαισιώνεται από τις εκδόσεις με 130 και 163 ίππους. Στην κορυφή βρίσκεται ο biturbo των 195 ίππων. Η έκδοση OPC συνεχίζει να αποδίδει τα μέγιστα από τον 2.8 V6 των 325 ίππων.

Εκτός από τα τετράθυρα, πεντάθυρα και στέισον αμαξώματα, η οικογένεια εμπλουτίστηκε με την έκδοση Country Tourer.

Πρόκειται για ένα στέισον όχημα με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, περιπετειώδη εμφάνιση και μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς (μέσω συμπλέκτη Haldex και ηλεκτρονικό σύστημα που προσομοιώνει τη λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω τροχούς).

Oι σημαντικότερες αλλαγές έχουν να κάνουν με την ανάρτηση και το τιμόνι. Το τελευταίο έχει αποκτήσει περισσότερο βάρος δίνοντας μία καλύτερη αίσθηση ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η ανάρτηση, προσφέρει μία πιο ισορροπημένη σχέση μεταξύ ελατηρίων και αμορτισέρ, αν και θα πρέπει να σημειώσουμε ότι όλα τα αυτοκίνητα της παρουσίασης ήταν εφοδιασμένα με το ενεργητικό σύστημα απόσβεσης FlexRide (όπου ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων sport, standard και tour).

Ακόμα και η έκδοση Country Tourer παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διαθέτει μία καλορυθμισμένη ανάρτηση, που ελέγχει αποτελεσματικά τις αντιδράσεις του αμαξώματος ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες κίνησης στην αούτομπαν.

Και οι δύο SIDI βενζινοκινητήρες δείχνουν αρκετά μεστοί σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας, χωρίς ξεσπάσματα ή «τρύπες» στην απόδοση της ισχύος.

O πετρελαιοκινητήρας μπορεί να μην εκπλήσσει με τη δύναμή του (για αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι ισχυρότερες εκδόσεις), αλλά χαμηλά έχει αρκετά ικανοποιητικά αποθέματα ροπής.

Στη χώρα μας οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσεις με τις τιμές εκκίνησης (συμπεριλαμβανομένης της απόσυρσης) να διαμορφώνονται στα 19.110 ευρώ (1.4Τ), 22.940 ευρώ (1.6 SIDI) και 25.520 (CDTI 140 ps).

Πηγή: 4troxoi.gr