Ο Wolfgang Schreiber, πρόεδρος της Bugatti Wolfgang Schreiber, σε συνέντευξη του στη Φρανκφούρτη, ανέφερε ότι η Veyron είναι μια κορυφαία Bugatti και δεν μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί. Αυτό αν γίνει θα πραγματοποιηθεί μετά από δύο χρόνια κι εφόσον το νέο μοντέλο «έχει κάτι να πει».
Μάλιστα, τόνισε ότι το νέο μοντέλο θα μπορούσε να είναι ένα σπορτίφ supercar, παρά μια 4θυρη λιμουζίνα (όπως διέδιδαν οι φήμες, όταν είχε παρουσιαστεί το Galibier Concept). Αλλά, προς το παρόν πρόσθεσε ότι κάθε μοντέλο πρέπει να λανσάρεται στην ώρα του κι όταν κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο θα πρέπει να είναι «εντελώς καινούργιο, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά».
Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι η Bugatti παρουσίασε στη Φρανκφούρτη το δεύτερο μοντέλο από μία σειρά 6 ειδικών εκδόσεων που έχει προγραμματίσει στο χρονοδιάγραμμά της, τη Veyron Grand Sport Vitesse Jean Bugatti, η οποία είναι κατασκευασμένη προς τιμήν του γιου του ιδρυτή και σχεδιαστή της θρυλικής 57SC Atlantic, Jean Bugatti.
Η νέα ειδική έκδοση θα κατασκευαστεί σε 3 μόλις μονάδες και θα «φοράει» μια μαύρη ενδυμασία με αρκετές επενδύσεις από ανθρακόνημα στο εξωτερικό περίβλημα του μοντέλου.
Όσον αφορά στον κινητήρα του υπεραυτοκινήτου, η Bugatti έσπασε κατά πολύ το φράγμα των 1.001 ίππων, αφού η ισχύς έφτασε πλέον τα 1.200 «άλογα» και τα 1.500 Nm ροπής από το 8λιτρο τετράκις υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ. Άκρως εκρηκτικό είναι και το 0-100, αφού για να ολοκληρώσει τη συγκεκριμένη διαδικασία χρειάζεται μόλις 2,6 δλ!
Πηγή: autotriti.gr