Το επόμενο έτος θα παρουσιαστεί όπως όλα δείχνουν η νέα γενιά της C-Class, με τη γερμανική φίρμα να δίνει έμφαση στο design και στην οικονομία καυσίμου.
Η επόμενη γενιά της Mercedes C-Class (W205) αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2014, όντας μεγαλύτερη σε διαστάσεις και με πιο δυναμικό design από την υπάρχουν γενιά, όπως μπορούμε να διακρίνουμε και από τις κατασκοπευτικές ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες που σας παρουσιάζουμε.
Στη νέα γενιά της C-Class, η Mercedes «επενδύει» στη σχεδίαση κι ετοιμάζεται να μας φέρει το πιο εντυπωσιακό μεσαίο της μοντέλο, όλων των εποχών. Όπως λοιπόν μας αποκαλύπτουν οι κατάσκοποί μας, το νέο μεσαίο μοντέλο θα αποκτήσει σχεδιαστικά στοιχεία από τετράθυρα κουπέ (όπως η CLA για παράδειγμα). Φυσικά, σχεδιαστικές επιρροές θα υπάρξουν και από τις νέες A-Class & B-Class.
Στο κομμάτι των διαστάσεων, οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγω για ελαφριά αύξηση σε μήκος, μεταξόνιο και πλάτος, κάτι για το οποίο θα είναι «υπεύθυνη» η νέα πλατφόρμα του μοντέλου. Επίσης, παρά την αύξηση αυτή, είναι δεδομένο ότι θα έχουμε την πιο αεροδυναμική C-Class στην ιστορία, με άμεσο στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής κι άρα τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.
Mε νέα μοτέρ και πλατφόρμα
Η επόμενη γενιά της Mercedes C-Class θα βασιστεί πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Mercedes, την περίφημη «MRA». Πρόκειται για το νέο πισωκίνητο πάτωμα της μάρκας, το οποίο θα εξοπλίσει μια σειρά από νέα –και μεγάλα σε διαστάσεις– μοντέλα, μεταξύ των οποίων και την επόμενη S-Class. Χαρακτηριστικό του πατώματος αυτού είναι ότι θα συμβάλλει στη μείωση του βάρους όλων αυτών των αυτοκίνητων, μεταξύ των οποίων και της επόμενης C-Class. Όπως συμβαίνει και με την υπάρχουσα γενιά, αναμένουμε και πάλι το λανσάρισμα του μοντέλου σε σεντάν, coupe και στέισον βάγκον εκδόσεις.
Στους κινητήρες, θα έχουμε το νέο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 184 και 211 ίππων, ενώ μια νέα εκδοχή του μοτέρ αυτού με πάνω από 250 ίππους θα εφοδιάζει τη νέα Mercedes C300. Δεν αποκλείεται να υπάρξει και ο 1,6 turbo με 150 ίππους της A/B-Class. Στην κορυφή της γκάμας θα συναντήσουμε έναν 3λιτρο twin-turbo με 330 ίππους, ενώ οι AMG εκδόσεις θα αποκτήσουν έναν νέο twin-turbo 5,5 λίτρων με απόδοση άνω των 450 ίππων! Επίσης, αναμένουμε και τη χρήση μικρού κυβισμού πετρελαιοκινητήρων.
Η παρουσίαση και το λανσάρισμα του μοντέλου αναμένονται μέσα στο 2014, με τους υπεύθυνους της Mercedes να αναφέρουν ότι θα κατασκευάζεται σε 4 μονάδες παραγωγής της φίρμας ταυτόχρονα (Βρέμη Γερμανίας, East London Ν. Αφρικής, Πεκίνο Κίνας και Tuscaloosa Η.Π.Α.).
Πηγή: autotriti.gr