Το 2014 θα δούμε τελικά το νέο Audi TT στους δρόμους, με την εταιρεία να τονίζει το δυναμισμό και το σπορ χαρακτήρα του κουπέ της, τόσο αισθητικά, όσο και στο κομμάτι του πλαισίου αλλά και των κινητήρων.
Όπως ακριβώς συνέβη και με την πρώτη γενιά του Audi TT, έτσι και το δεύτερο κατά σειρά μοντέλο θα μείνει στην γκάμα της Audi για αρκετά περισσότερα χρόνια από τα συνηθισμένα. Συμπληρώνοντας λοιπόν 8 χρόνια από την παρουσίασή του, το υπάρχον TT θα αντικατασταθεί στα τέλη του 2014, με ένα μοντέλο το οποίο θα είναι εντελώς καινούργιο.
Νέα λοιπόν πλατφόρμα, χαμηλότερο βάρος, αλλά και πιο δυναμική εμφάνιση αποκτά το κουπέ της Audi, με τους κατασκόπους, να δείχνουν από σήμερα την πρώτη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα του αυτοκινήτου.
«Αιχμηρή» σχεδίαση για περισσότερο δυναμισμό
Στο κομμάτι της σχεδίασης, το νέο Audi TT, αποκτά πιο αιχμηρή και δυναμική σχεδίαση, σε σχέση με το τωρινό μοντέλο.
Στο εμπρόσθιο τμήμα για παράδειγμα, τα φωτιστικά μακραίνουν σε διαστάσεις, αποκτούν περισσότερες γωνίες, αλλά και λαμπτήρες LED, ώστε να δίνουν έναν πιο αγριεμένο χαρακτήρα στο μοντέλο.
Επίσης η γρίλια της μάσκας πλαταίνει και αποκτά νέα σχεδίαση, ενώ στο ίδιο μοτίβο και ο προφυλακτήρας «ενδυναμώνεται» αισθητικά.
Ένα ακόμη στοιχείο που θα τονίσει το δυναμισμό του νέου Audi TT θα είναι και αυτό της αλλαγής των διαστάσεών του, με το πλάτος να αυξάνεται ελαφρώς και το ύψος να πέφτει λίγο πιο χαμηλά, ώστε να βελτιώσει και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Σημειώστε τέλος ότι, στην γκάμα παραμένει η ανοικτή έκδοση roadster, η οποία και θα φέρει για μια ακόμη φορά υφασμάτινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή.
Ελαφρύτερο και με πιο δυνατούς κινητήρες
Η βάση για το νέο Audi TT θα είναι η MQB πλατφόρμα του ομίλου VW. Το δημοφιλές αυτό πάτωμα, στο οποίο βασίζονται μεταξύ άλλων τα νέα VW Golf και Audi A3, θα συμβάλλει στη μείωση του βάρους του νέου TT, ακόμη και κάτω από τα 1.200 κιλά, ώστε να ωφελήσει την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις επιδόσεις.
Υπό αυτό το πρίσμα, πληροφορίες κάνουν λόγο για χρήση αλουμινίου και άλλων ελαφρών υλικών, σε περισσότερη έκταση από κάθε άλλη φορά.
Η γκάμα των κινητήρων θα είναι πλούσια και πιο δυναμική, ενώ θα αποτελείται από το 2λιτρο turbo, με άμεσο ψεκασμό, κινητήρα των 220 ίππων, αλλά και μια έκδοση με διπλά turbo και 300 «άλογα» για την έκδοση TTS. Το κορυφαίο Audi TT RS θα έλθει και πάλι με 5κύλινδρο μοτέρ 2,5 λίτρων και αναβαθμισμένη ισχύ 380 ίππων.
Στην γκάμα τέλος, θα υπάρξουν και πάλι τετρακίνητες εκδόσεις, εκτός των δικίνητων, με αυτόματο Σύστημα τετρακίνησης quattro.
Audi TT: Η ιστορία
1η γενιά: 1998-2006
Τo πρώτο Audi TT λανσαρίστηκε στα τέλη του 1998, φέρνοντας επανάσταση με το μοναδικό κουπέ του σχήμα. Το design του ήρθε ως αποτέλεσμα μιας ομάδας σχεδιαστών, ανάμεσα στους οποίους βρισκόταν και ο διάσημος πλέον Πίτερ Σρέιερ, ο άνθρωπος που σήμερα είναι πρόεδρος της Kia Europe.
Με κίνηση στους εμπρόσθιους ή και τους τέσσερις τροχούς, δυναμικούς κινητήρες 1,8 turbo και 3,2 λτ., αλλά και ανοικτή έκδοση, το TT γρήγορα έγινε επιτυχία εμπορικά και απέκτησε πολλούς φαν παγκοσμίως.
2η γενιά: 2006-Σήμερα
Η δεύτερη γενιά του Audi TT παρουσιάστηκε το 2006 ακολουθώντας μια διαφορετική προσέγγιση από το πρώτο μοντέλο.
Το αμάξωμα απέκτησε λοιπόν περισσότερες γωνίες και ακμές, σε ένα αποτέλεσμα το οποίο δεν ήταν τόσο ρηξικέλευθο όσο το πρώτο.
Από την άλλη, το TT δεύτερης γενιάς είναι μεγαλύτερο, με υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ αλλά και με μεγαλύτερη γκάμα κινητήρων (1,8 turbo, 2,0 turbo, 2,5 turbo, 3,2 V6 και 2,0 diesel). Διαθέτει επίσης για πρώτη φορά και την κορυφαία έκδοση RS, με 340 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δλ.
Πηγή: autotriti.gr