Αν έπρεπε ο Μαρκ Γουέμπερ να μπει σε μία κατηγορία ανθρώπων, τότε αυτή θα ήταν η κατηγορία του τυχερού-άτυχου…
Και αυτό γιατί είχε την τύχη να οδηγεί ένα από τα πιο πετυχημένα μονοθέσια στην ιστορία της Formula 1 – Red Bull- και την ατυχία να… οδηγεί δίπλα σε έναν από τους πιο πετυχημένους πιλότους της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Μαρκ Γουέμπερ στην 12ετη καριέρα του στο πρωτάθλημα της Formula 1 δεν κατάφερε να πανηγυρίσει τον παγκόσμιο τίτλο παρά το γεγονός ότι δύο σεζόν έφτασε πολύ κοντά στην κορυφή, αλλά σκόνταψε στο… εμπόδιο του ομοσταβλού του.
Ο 36χρονος τα τελευταία εφτά χρόνια οδηγεί για λογαριασμό των «κόκκινων ταύρων», με τις σχέσεις του με την ομάδα ωστόσο να μην είναι οι ιδανικές, ιδιαίτερα μετά την προτίμηση της ομάδας να «προωθεί» τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή σε βάρος του ίδιου κάποιες φορές.
Το 2010 ήταν από τις πιο πετυχημένες και ταυτόχρονα επεισοδιακές σεζόν για τον Αυστραλό πιλότο. Τερμάτισε στην τρίτη θέση, απέχοντας μόλις 14 βαθμούς από τον πρωταθλητή.
Κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος (2010) πανηγύρισε τέσσερις νίκες και έξι συμμετοχές στο βάθρο (τέσσερις στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και δύο στο τρίτο). Την εν λόγω σεζόν είχε δύσκολο έργο, αντιμετωπίζοντας τον Φέτελ εντός πίστας και τη Red Bull μέσω της ενδοεπικοινωνίας.
Το 2011 ξεκίνησε με κεκτημένη ταχύτητα, αλλά και πάλι τερμάτισε στην τρίτη θέση, ανεβαίνοντας μόνο μια φορά στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Φέτος, την τελευταία του χρονιά στο πρωτάθλημα της Formula 1 τα όργανα άρχισαν από νωρίς, όταν στο γκραν πρι της Μαλαισίας ο Σεμπάστιαν Φέτελ αγνοώντας τις εντολές της ομάδας του έκλεψε τη νίκη.
Αυτή ήταν η κίνηση που ράγισε το γυαλί μεταξύ Γουέμπερ και Red Bull, με τον Αυστραλό να επιλέγει να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα και να συνεχίσει την καριέρα του με την Porsche.
Πηγή: sport-fm.gr