Βασισμένο στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Astra GTC, το Cascada επιβάλλεται και με το μέγεθος, αλλά κυρίως με την εμφάνισή του.
Με αιχμηρό μπροστινό μέρος, καπό με «νευρώσεις», φανάρια «α λα» Astra εμπρός και ενιαία πίσω, που ενσωματώνουν με LED στοιχεία τη «λεπίδα» της Opel, κομψές και καθαρές γραμμές χωρίς κάποιο εμφανές ρολ μπαρ, το Cascada έχει τον τρόπο να μαγνητίζει τα βλέμματα.
Έντονη αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας
Σχεδιαστικά το ταμπλό του Cascada δεν εμφανίζει διαφορές από αυτό του Astra GTC. Ούτε όμως και ποιοτικά, οπότε δεν υπάρχει κανένα παράπονο από την ποιότητα κατασκευής, τη συναρμογή, τα υλικά, αλλά και την πρακτικότητα (αρκετές θέσεις και χώροι για μικροαντικείμενα).
Οι μεγάλες διαστάσεις του Cascada εξαργυρώνονται με άνετους εσωτερικούς χώρους, όπου το ανοιχτό μοντέλο της Opel τα καταφέρνει μια χαρά.
Το πίσω κάθισμα χωράει μεν μόνο δύο επιβάτες, χωρίς όμως ιδιαίτερες θυσίες για τον «αέρα» πάνω από τα κεφάλια τους.
Απλά επαρκής ο 1,4 τούρμπο
Το Cascada, που δοκιμάσαμε, ήταν εφοδιασμένο με τον 1,4 λτ. τούρμπο κινητήρα της Οpel, που αποδίδει 140 ίππους.
Με τη μέγιστη ροπή των 220 Nm να είναι σταθερά διαθέσιμη από τις 1.850-4.900 σ.α.λ. ο κινητήρας δεν δείχνει ιδιαίτερο νεύρο, αλλά λειτουργεί γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα, στοιχεία που ταιριάζουν απόλυτα για cruising στις παραλιακές λεωφόρους τώρα το καλοκαίρι.
Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση
Πανεύκολη είναι η διαδικασία ανοίγματος της οροφής.
Ακόμα και με τα πλευρικά παράθυρα κατεβασμένα, ο αέρας απλά χαϊδεύει τα μαλλιά, χωρίς να ταλαιπωρεί ακόμα και στα 140 χλμ./ώρα.
Με τα παράθυρα πάνω και τον ανεμοφράχτη σε χρήση, απολαμβάνεις μόνο την αίσθηση ελευθερίας.
Πηγή: autotriti.gr