Η ισπανική εταιρεία παρουσίασε στο Παρίσι την ηλεκτρική, αυτή τη φορά, παραλλαγή του πρωτοτύπου IBE, που είδε το φως της δημοσιότητας την άνοιξη που μας πέρασε στην πόλη της Γενεύης.
Σε σχέση με το τελευταίο, η ειδοποιός διαφορά δε βρίσκεται μόνο στις αλλαγές στην εξωτερική και εσωτερική περιβολή (βλ. νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ακόμα πιο… προχωρημένη διαμόρφωση καμπίνας), αλλά στη φιλοσοφία που διέπει τη μονάδα που παρέχει την κίνηση.
Πιο συγκεκριμένα, το IBE των μόλις 3,83 μ. (μικρότερο σε μήκος σε σχέση με το Ibiza κατά 20 εκ.!), φιλοξενεί στο εμπρός μέρος έναν εξελιγμένο σε συνεργασία με την Siemens και συμπαγή σε ότι αφορά τις διαστάσεις του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μπορεί να μην εντυπωσιάζει με τη μέγιστη ισχύ των 102 ίππων, ωστόσο είναι σε θέση, σε συνδυασμό με τη ροπή των 200 Nm, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Seat να εξασφαλίσει μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 9,7 δλ. και τελική της τάξης των 160 χλμ./ώρα, χάρη και στο ιδιαίτερα περιορισμένο, στα 1.100 μόλις κιλά, συνολικό βάρος του κουπέ αμαξώματος. Ενός αμαξώματος, με εντυπωσιακό ομολογουμένως πλάτος (1,77 μ.) και περιορισμένο για τα δεδομένα του είδους ύψος (1,23 μ.), που σε μορφή αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά εκείνη του επερχόμενου και εντελώς νέου Seat Leon.
Όσον αφορά την αυτονομία κίνησης, η Seat ανακοινώνει πως οι συσσωρευτές ενέργειας είναι σε θέση να εξασφαλίσουν στο IBΕ πάνω από 130 πραγματικά χιλιόμετρο σε αστικό ή μη περιβάλλον.
Πηγή: 4troxoi.gr