Δεν πρόκειται απλώς για ένα ακόμα δείγμα των δυνατοτήτων της μάρκας, αλλά για ένα απτό μοντέλο με περιβαλλοντικές ευαισθησίες, που συγχρόνως δίνει το στίγμα της σχεδιαστικής κατεύθυνσης πάνω στην οποία θα κινηθεί το νέο Renault Clio!
Αυτή φαίνεται να είναι η πραγματική είδηση σε σχέση με το Zoe, καθώς το αμιγώς ηλεκτρικό αυτό «μικρό» φιλοξενεί ό,τι ακριβώς αναμένεται να δούμε το 2012 στο Renault Clio IV. Εκφράζοντας, λοιπόν, τη νέα σχεδιαστική εποχή της γαλλικής εταιρείας, το Zoe των 4,086 μ. ξεχωρίζει για το «στρογγυλεμένο» του παρουσιαστικό, το οποίο αναμένεται να «προσαρμοστεί» στο νέο Clio μόνο σε ότι αφορά στις εισαγωγές αέρα της μάσκας, που αναμενόμενα θα διαφοροποιηθούν ώστε να συμβάλουν στην καλύτερη δυνατή ψύξη του κινητήρα. Εξίσου σμιλευμένο όμως είναι και το πίσω μέρος του οχήματος, με τα χαρακτηριστικά, ρομβοειδούς σχήματος, φωτιστικά σώματα να είναι αυτά που τελικά κλέβουν την παράσταση, σε συνδυασμό με το επίσης χαρακτηριστικό σχήμα της πίσω κολώνας του 5θυρου αμαξώματος. Στο εσωτερικό, πίσω από τη νεοτεριστική διάθεση των σχεδιαστών της Renault, εύκολα μπορεί να διακρίνει κανείς γραμμές που –χωρίς κανένα πρόβλημα- μπορούν να «μεταμοσχευτούν» στο νέο super mini της εταιρείας.
Όσον αφορά την κινητήρια μονάδα του Zoe, τα νέα αφορούν έναν ηλεκτροκινητήρα με συνολική ισχύ 82 περίπου ίππων, ο οποίος και εξασφαλίζει μια αυτονομία κίνησης, σύμφωνα με τη Renault, της τάξης των 160 χλμ. Ωστόσο, αν κανείς επιθυμεί να μετακινηθεί, αφού οι μπαταρίες αδειάσουν, σε μια απόσταση 60 μόλις χλμ., ο χρόνος για την απαραίτητη φόρτιση των συσσωρευτών ενέργειας δεν υπερβαίνει τα 10 μόλις λεπτά. Για μια πλήρη, πάντως, υπολογίστε από 5 έως και 7 το πολύ ώρες. Και από επιδόσεις, πως τα καταφέρνει ο ηλεκτροκινητήρας; Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, το Zoe έχει τελική ταχύτητα κοντά στα 140 χλμ./ώρα επιταχύνοντας από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8,1 δλ
Πηγή: 4troxoi.gr