Η Audi ετοιμάζει πυρετωδώς το νέο TT τρίτης γενιάς, το οποίο αναμένεται να είναι πιο ελαφρύ από το σημερινό μοντέλο, βάζοντας την οδική συμπεριφορά σε απόλυτη προτεραιότητα.
Βασικός σκοπός της Audi είναι να μειώσει την απόσταση που χωρίζει το TT, με την Porsche Boxster, χωρίς παράλληλα το μοντέλο της να χάσει σε στοιχεία πολυτέλειας και ευκολίας οδήγησης, που ταυτίζονται με κάθε σύγχρονο Audi.
Βέβαια, δεν θα λείψει και η έκδοση Roadster, η οποία θα προσφέρεται με υφασμάτινη οροφή. Το εσωτερικό αναμένεται να αναβαθμιστεί σημαντικά ως προς την ποιότητα, με το δέρμα και τα φιλέτα αλουμινίου να κυριαρχούν.
Στο κέντρο μια οθόνη αφής 8 ιντσών θα αναλάβει να εξυπηρετήσει τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων, για την άνεση και ψυχαγωγία των επιβατών.
Το νέο Audi TT χτίζεται πάνω στη σύγχρονη πλατφόρμα του VW Group, MQB, η οποία προσφέρει μέγιστη ακαμψία. Με τις κατάλληλες τροποποιήσεις στην πλατφόρμα MQB και την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, το νέο Audi TT ενδέχεται να είναι 60 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό μοντέλο.
Παράλληλα η χρήση της πλατφόρμας MQB επιτρέπει την αύξηση του μεταξονίου, δεδομένο που βελτιώνει την άνεση, την κατανομή βάρους και την συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.
Οι κινητήρες παραμένουν οι γνώριμοι TFSI των 1.8 και 2.0 λίτρων, οι οποίοι θα πλαισιώνονται και από μια έκδοση diesel 2.0 TDI (170 ίπποι), όπως και στο σημερινό μοντέλο, η οποία θα καταναλώνει περί τα 4.0 lt/100km.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι κινητήρες TFSI του νέου Audi TT, να διαθέτουν και την λειτουργία «απενεργοποίησης» κυλίνδρων ACT που έχουμε γνωρίσει στον 1.4 TFSI.
Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκονται οι εκδόσεις TT-S με 280 ίππους και 380 Nm ροπής και η κορυφαία 5κύλινδρη έκδοση TFSI 2,5 λίτρων με 380 ίππους.
Το νέο Audi TT αναμένεται να εμφανιστεί επίσημα προς τα τέλη της χρονιάς και από το 2014 να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα.
Πηγή: gocar.gr