Η δεύτερη γενιά του Audi A5 ετοιμάζεται, με έμφαση στον περιορισμό του βάρους του αυτοκινήτου, ώστε να ωφελήσει κυρίως τα οικολογικά και «οικονομικά» του χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο Α5 αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2015 και θα είναι περίπου κατά 100 κιλά ελαφρύτερο από το τωρινό, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρχει και μια προαιρετική, ακόμη πιο ελαφριά έκδοση, με περισσότερη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα και διάφορες άλλες μηχανικές παρεμβάσεις.
Σε αυτό το κλίμα, θα βρεθούν κάτω από το καπό του αυτοκινήτου οι νεότεροι TFSI κινητήρες, οι οποίοι θα «κουμπώσουν» πάνω στη νέα MLBevo πλατφόρμα, εξέλιξη της τωρινής MLB, για να συμβάλλουν και αυτοί στον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.
Φυσικά, από την γκάμα δεν θα λείψουν και οι top εκδόσεις S5 και RS5 (η δεύτερη με ισχύ πάνω από 470 ίππους), ενώ θα υπάρχουν και πάλι οι επιλογές A5 Cabrio και A5 Sportback, εκτός του A5 Coupe.
Ακόμη πιο δυναμικό design
Στο κομμάτι της σχεδίασης, οι «κατάσκοποί» αποκαλύπτουν ένα αρκετά εντυπωσιακό ποιόν στο αμάξωμα του νέου A5.
Οι κύριες γραμμές δεν αλλάζουν βέβαια σημαντικά σε σχέση με αυτές του υπάρχοντος μοντέλου, ωστόσο, στοιχεία όπως οι τονισμένοι θόλοι των τροχών, οι περισσότερες και πιο ευδιάκριτες νευρώσεις, αλλά και ο επιθετικός προφυλακτήρας με τα «αγριεμένα» φωτιστικά από πάνω του, αναμένεται να τονίσουν το δυναμισμό του νέου γερμανικού κουπέ.
Στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου βέβαια, άρχουσα θα είναι η μεγάλη πολυγωνική μάσκα της Audi, τονισμένη περισσότερο από κάθε άλλη φορά με χρώμιο.
Οι διαστάσεις τέλος του αυτοκινήτου δεν αναμένεται να αλλάξουν δραστικά, αν και για λόγους αεροδυναμικής, δεν αποκλείεται να χαμηλώσει περισσότερο από ποτέ η οροφή και να συμβάλλει και αυτή στον εν γένει δυναμισμό του A5.
Πηγή: autotriti.gr