Με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ., 0-200 σε 12 και κάτι, τελική 305, εμφάνιση που αιχμαλωτίζει, άκρατη πολυτέλεια και «M» οδική συμπεριφορά, η M6 Gran Coupe μένει… αξέχαστη.
Θα μπορούσε να ονομάζεται και GranM γιατί πολύ απλά είναι η πιο ξεχωριστή κατασκευή που έχει βγει από την M GmbH.
Ξεκινώντας από την εμφάνισή της, ας αφήσουμε τις φωτογραφίες να μιλήσουν από μόνες τους. Σε αιχμαλωτίζει με τις αναλογίες της και δίκαια έχει κατακτήσει τίτλους που αφορούν τη σχεδίαση όπως το red dot design award.
Όμως δεν είναι μόνο η εμφάνισή της. Είναι και η πολυτέλεια που εκπέμπει. Και αυτό δεν αποκαλύπτεται μέσα από τις φωτογραφίες παρά το συνειδητοποιείς μόνο όταν ανοίξεις την στιβαρή της πόρτα, καθίσεις στα δερμάτινα μπάκετ της και χαϊδέψεις το ταμπλό, τα πλαϊνά των θυρών, την οροφή, τα πλαστικά…
Οι άνθρωποι του τμήματός Μ κατά την παρουσίαση της M6 μας είπαν ότι πρόκειται για το πιο πολυτελές M μοντέλο.
Αυτό που δεν είπαν είναι ότι είναι και εξαιρετική, εκρηκτική, με αγωνιστικό ήχο και θηρίο υπάκουο στο δρόμο. Ανέφεραν βέβαια -κατά την επίσημη πανευρωπαϊκή παρουσίασή της- τα τεχνικά της χαρακτηριστικά (0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ., 560 άλογα στις 6.000 με 7.000 σ.α.λ., 680 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ.,, 305 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας με τον ηλεκτρονικό κόφτη λίγο πιο ανεβασμένο από τα νόμιμα 250).
Η M6 Gran Coupe λοιπόν μαζεύει χιλιόμετρα στην Autobahn χωρίς να το καταλάβεις, στρίβει με 160 σε επαρχιακό δίκτυο εκεί που κανονικά επιτρέπεται να πηγαίνεις με 80, αλλάζει ταχύτητες εν ριπή οφθαλμού, φρενάρει απίστευτα και με τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα απαιτεί τον δέοντα σεβασμό και ταπεινότητα.
Γρήγορα όμως θα την μάθεις γιατί είναι πολύ φιλική και με εξαιρετική αίσθηση και πληροφόρηση από το τιμόνι, και όταν τελικά το καταφέρεις, η διασκέδαση που μπορεί να σου χαρίσει, απλά δεν περιγράφεται με λόγια…
Φυσικά, όπως καταλαβαίνετε, όλα έχουν και το αντίστοιχο τίμημα και δεν εννοούμε τη μέση κατανάλωση των 9,9 λτ./100 χλμ., γιατί απλά αν έχεις να διαθέσεις 130.000 ευρώ (τιμή Γερμανίας, στην Ελλάδα γύρω στα 200.000), η βενζίνη δεν είναι κάτι που σε απασχολεί…
Πηγή: autotriti.gr