Η ολοκαίνουρια LaFerrari, σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου εντός της Ferrari κι όχι με τη συνδρομή του σχεδιαστικού οίκου Pininfarina.

Η Ferrari ανέκαθεν συνεργάζονταν στενά με τον ιταλικό οίκο Pininfarina ο οποίος από το 1951 σχεδόν αποκλειστικά σχεδίαζε κάθε νέα Ferrari. Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσε η Dino GT4 του 1978 η οποία ήταν μια δημιουργία του Bertone.

Παρόλο που ο οίκος Pininfarina έκανε την πρόταση του για το διάδοχο της Enzo, τελικά επιλέχθηκε η πρόταση του σχεδιαστικού τμήματος της Ferrari λόγω των ιδιαιτεροτήτων που υπήρχαν λόγω της αεροδυναμικής και των μηχανολογικών συστημάτων.

Πριν από τρία χρόνια είχε προσληφθεί ο Flavio Manzoni, που παλαιότερα εργάζονταν στη Volkswagen, για να ενδυναμώσει το σχεδιαστικό τμήμα της Ferrari.

Από την πλευρά του ο Luca di Montezemolo με δηλώσεις του θέλησε να ξεκαθαρίσει ότι δεν διαταράσσεται η μακροχρόνια σχέση των δύο εταιρειών, αφού άλλα δύο προσεχή μοντέλα Ferrari σχεδιάστηκαν από τον Pininfarina.

Από την άλλη ο Paolo Pininfarina πρόεδρος του σχεδιαστικού οίκου δεν έκρυψε την ενόχληση του καθώς δήλωσε ότι ο σχεδιασμός της LaFerrari πραγματοποιήθηκε έχοντας ως προτεραιότητα τη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου, υπονοώντας ότι λείπει το…συναίσθημα.

Πηγή: gocar.gr