Η πρώτη γενιά της BMW E30 M3 δεν έδειχνε καθόλου τι ακριβώς ήταν.
Ένα καλοστημένο κουπέ δηλαδή χωρίς τις περίτεχνες γραμμές και το στριμωξίδι των πανάκριβων sports cars του καιρού της. Μόνο που ήταν ένα από τα καλύτερα της εποχής σε όρους οδηγικής εμπειρίας και απόλαυσης!
Μετά την επιτυχία του μοντέλου, η BMW έφτιαξε και 786 κάμπριο M3 μεταξύ 1986-1992. Η συγκεκριμένη, του Μαΐου 1990, που βγήκε πρόσφατα σε δημοπρασία, είναι ακόμα πιο σπάνια, καθώς είναι μία από τις μόλις 12 που κυκλοφόρησαν αποκλειστικά για την ισπανική αγορά χωρίς καταλυτικό μετατροπέα (φέροντας την ένδειξη BB05).
Φορά μάλιστα τον νέας γενιάς κινητήρα που κυκλοφόρησε η BMW για την ευρωπαϊκή αγορά στα τέλη του 1989, αυτόν τον S14 των 2,3 λίτρων που απέδιδε 212 άλογα.
Άψογα συντηρημένο, το αμάξι είναι όπως άλλοτε, μια κλασική M3 που περιμένει τον νέο της ιδιοκτήτη να του χαρίσει συγκινήσεις για τα επόμενα 30 χρόνια. Τουλάχιστον!
Η κλασική και γρήγορη κούκλα βγήκε σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s τον Σεπτέμβριο και έπιασε τα 64.400 ευρώ…