Η έκδοση 1,2 TSI κινητήρα με τους 105 ίππους ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του νέου Golf, αυξάνοντας παράλληλα τα επίπεδα της ενεργητικής του ασφάλειας σε σχέση με τη βασική έκδοση των 85 ίππων.

Με 1.000 ευρώ περισσότερα από την έκδοση των 85 ίππων, το Golf με τους 105 ίππους αποτελεί μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση.

Αυτό οφείλεται στο ότι, η καλύτερη έκδοση του κινητήρα 1,2 TSI εξασφαλίζει στο Golf καλύτερα και πιο ασφαλή προσπεράσματα, τη στιγμή που το μπρίο των 105 ίππων κάνει πιο ευχάριστη την οδήγηση. Και όλα αυτά χωρίς διαφορά στην κατανάλωση, παρά μόνο στην εκπομπή 1 γρ. περισσότερο CO2 ανά χλμ. (114 αντί 113).

Οι δύο εκδόσεις μεταξύ τους δεν παρουσιάζουν καμία οπτική διαφοροποίηση. Οι τιμές του πεντάθυρου Golf με τον 1,2 TSI των 105 ίππων ξεκινούν από 17.850 ευρώ για την επαρκώς εξοπλισμένη έκδοση Design. Το τρίθυρο είναι 900 ευρώ φθηνότερο.

Κινητήρας – Mε 4,9 λτ. κατανάλωση

Ο 1,2 TSI των 105 ίππων του νέου Golf, αποτελεί μέλος της νέας γενιάς τούρμπο TSI βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού της VW, οι οποίοι με κωδικό «EA211» αντικαθιστούν τους «ΕΑ111» TSI.

Βασική του διαφορά είναι η 16βάλβιδη τεχνολογία από την 8βάλβιδη του προηγούμενου 1,2 TSI ιδίας ιπποδύναμης. Υπάρχουν ακόμα αλλαγές στα υλικά κατασκευής του (π.χ. το μπλοκ είναι πλέον από αλουμίνιο) και στη θέση του (εδράζεται σε μια νέα γωνία κλίσης 12 μοιρών προς τα πίσω).

Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές του κιόλας στροφές, χωρίς να υστερεί ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές.

Στο κομμάτι των επιδόσεων, το νέο Golf 1,2 TSI 105 PS αποδεικνύεται σβέλτο κερδίζοντας σημαντικό έδαφος σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων. Συνδυάζεται μάλιστα με κιβώτιο 6 σχέσεων με «έξυπνη» κλιμάκωση, που συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα.

Το γεγονός αυτό βέβαια ευνοεί την κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τη VW δεν αυξάνεται σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων παραμένοντας στα 4,9 λτ./100 χλμ.

Εσωτερικό – Άκρως ποιοτικό

Το εσωτερικό του VW Golf 1,2 TSI με τους 105 ίππους δεν διαφοροποιείται από αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου και έτσι, αυτό παραμένει ιδιαίτερα προσεγμένο ποιοτικά, με φινίρισμα και συναρμογή για σεμινάριο, αλλά και στάνταρ που προσεγγίζουν αυτά των premium μικρομεσαίων.

Στο κομμάτι της σχεδίασης, η VW έχει παραμείνει στις κάπως συντηρητικές, αλλά εργονομικές γραμμές της, με τη νέα οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να προσδίδει και μια high-tech πινελιά.

Από πλευράς χώρων, η νέα και μεγαλύτερη πλατφόρμα MQB με το μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια είναι εδώ για να ωφελήσει την εσωτερική ευρυχωρία, η οποία είναι καλύτερη από ποτέ.

Έτσι, 5 ενήλικοι επιβάτες θα βρουν θέση στο εσωτερικό, ενώ το πορτ-μπαγκάζ με τα 380 λίτρα χωρητικότητας, είναι ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Αυτό όμως που κάνει τη διαφορά σε σχέση με την έκδοση των 85 ίππων είναι η λαβή του επιλογέα ταχυτήτων, που έχει ένδειξη για 6 σχέσεις.

Οδική συμπεριφορά – Ολοκληρωμένος χαρακτήρας

Το βασικό πλεονέκτημα στην οδική συμπεριφορά του Golf είναι ο ιδιαίτερα προοδευτικός και προβλέψιμος χαρακτήρας του. Η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης αλλά και ισορροπημένες αντιδράσεις στο αμάξωμα.

Εκτός από στάνταρ ESP υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό XDS. Το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί απόλυτα και τα φρένα του αποδεικνύονται ιδιαίτερα καλά, αφού ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 38,8 μέτρα.

Σε αντίθεση με τη βασική έκδοση των 85 ίππων που δείχνει να της λείπει το μπρίο, το Golf με τους 105 ίππους είναι ευχάριστο και με πολύ καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, αφού «πάει» όσο χρειάζεται για να προσπερνάς χωρίς άγχος.

Επίσης είναι και πιο άνετο, αφού και υπάρχει 6η σχέση, που ρίχνει τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι και δεν χρειάζεται να πιέζεις το μοτέρ για να έχεις απόδοση. Έτσι, τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλότερα (120 χλμ./ ώρα με τελευταία σχέση είναι 65,8 db έναντι 66,5 db στην έκδοση των 85 ίππων.

Συμπέρασμα

Αξίζει απόλυτα κανείς να επενδύσει 1.000 παραπάνω από την έκδοση των 85 ίππων και αγοράσει το Golf 1,2 TSI με τους 105 ίππους. Πέρα από τις εντυπώσεις των καλύτερων επιδόσεων, έχεις και την ουσία των πιο γρήγορων προσπερασμάτων.

Πηγή: autotriti.gr