Το είδαμε ως concept car, πριν από δύο χρόνια και πλέον στην Έκθεση της Γενεύης και ως μοντέλο παραγωγής. Το VW XL1 εντυπωσιάζει με την εμφάνιση και τις προδιαγραφές του.
Το XL1 τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω του, λόγω της φουτουριστικής σχεδίασής του. Με μήκος 3,888 μ., πλάτος 1,665 μ. και ύψος 1,153 και σε συνδυασμό με τη σχεδίαση εξασφαλίζουν στο υβριδικό μοντέλο, αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,189.
Το plug-in hybrid XL1 εξοπλίζεται με δικύλινδρο TDI 800 κ.εκ. με απόδοση 47 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 27 ίππων. Το σύνολο συμπληρώνεται από μπαταρίες απόδοσης 5,5 kWh.
Σύμφωνα με την VW, ο συνδυασμός των παραπάνω «υπόσχεται» ότι η κατανάλωση καυσίμου του XL1 περιορίζεται σε 0,9 του λίτρου/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 21 γρμ./χλμ. Αρωγός στην επίτευξη αυτών των πραγματικά εντυπωσιακών τιμών, είναι το μειωμένο βάρος του, μόλις 795 κιλά, που επετεύχθη χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων.
Το XL1 έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 50 χλμ. βασιζόμενο αποκλειστικά σε ηλεκτρική ενέργεια ενώ με τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία η συνολική αυτονομία του αυξάνεται σε 499 χλμ.
Πηγή: autotriti.gr