Το άνοιγμα στην κινέζικη αγορά έχει έρθει στο κέντρο της αναθεωρημένης εμπορικής στρατηγικής της Ferrari.
Η επιλογή αυτή, υπογραμμίστηκε με την νέα τετραετή χορηγική συμφωνία που υπέγραψε η «κόκκινη ομάδα» με την κινεζική εταιρεία κατασκευής μηχανών, την WeiChai Power η οποία θα έχει διάρκεια μέχρι το 2016.
Παράλληλα, αναβάθμισε το καθεστώς τριων χορηγών, από την κατάσταση του επίσημου προμηθευτή, στο καθεστώς του επίσημου χορηγού. Ετσι, η ωρολογοποιία Hublot, το ρωσικό τεχνολογικό εργαστήριο Kaspersky Lab και η ΤΝΤ η μεγάλη πολυεθνική των energy drinks, γίνονται επίσημοι χορηγοί, συνεισφέροντας οικονομικά, αρκετά περισσότερα χρήματα στην Ferrari.
Πηγή: sport-fm.gr