Αν πρώτο και κύριο μέλημα είναι η οικονομία καυσίμου και χρήσης, τότε το VW Polo 1,2 TDI είναι ένα μοντέλο που δεν πρέπει να λείπει από την τελική λίστα επιλογής.
Το VW Polo, εφοδιασμένο με τον κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,2 λίτρων στοχεύει κατ΄ ευθείαν σε όσους δίνουν βάρος στην οικονομία καυσίμου, αλλά και σε εκείνους που δε μπορούν να αντισταθούν στις γερμανικές αρετές του μοντέλου, όπως την ποιότητα και την ασφάλεια . Ένα ακόμη καλό είναι ότι, απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.
Η αιτία του καλού
Είναι ο 3κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 75 ίππων και των 1.200 κ.εκ, με 180 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη, ο «Βενιαμίν» των πετρελαιοκίνητων Polo τα καταφέρνει πολύ καλά στις βασικές του υποχρεώσεις, που φυσικά είναι η κατανάλωση (3,8 λτ./100 χλμ. με 99 γρ.CO2/χλμ.), χωρίς να σημαίνει ότι υστερεί σε επιδόσεις.
Οι επιδόσεις απλά ικανοποιούν τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας, αλλά η πλούσια ροπή, σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα και να προσπερνάς με ασφάλεια σε κάθε τύπο διαδρομής.
Ο βασικός συμβιβασμός έχει να κάνει με το θόρυβο και την τραχύτητα του κινητήρα, που θα ενοχλήσουν, όπως και το ότι για να εκμεταλλευτείς τη ροπή πρέπει να καταφεύγεις συχνά στον κάθε άλλο παρά «βούτυρο» επιλογέα.
Κατά τα άλλα, Polo
Όπερ μεθερμηνευόμενο σε ευρύχωρη και ποιοτική καμπίνα και καλή οδική συμπεριφορά με κύριο γνώμονα την ασφάλεια.
Η ανάρτηση έχει σαφή προσανατολισμό στην άνεση, καθώς είναι μαλακή, αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν αλλοιώνει το κράτημα του αυτοκινήτου.
Η υποστροφή είναι αυτή που κάνει πρώτη την εμφάνιση της, αλλά προοδευτικά και ελεγχόμενα.
Βέβαια, ακόμα και στην υπερβολή, το ESP είναι εκεί για να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη. Το τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση, ενώ τα αρκετά καλά φρένα ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας.
Πηγή: autotriti.gr