Η Mercedes είναι έτοιμη να παρουσιάσει στην έκθεση του Παρισιού την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της μικρής A-Class. Το αυτοκίνητο πλέον είναι γεγονός, και τα επίσημα τεχνικά του στοιχεία αναφέρουν ότι η αυτονομία του θα είναι της τάξης των 200 χιλιομέτρων.
Ο λόγος για την A-Class E-CELL, η οποία χρησιμοποιεί δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου μέγιστης συνολικής ισχύος στις 36kWh για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας. Για τη φόρτιση τους από μια απλή πρίζα των 230V ο χρόνος που απαιτείται είναι 8 ώρες (για την κάλυψη 100 χιλιομέτρων), χρόνος που όμως μειώνεται στις μόλις 3 ώρες από μια πρίζα των 400V.
H κανονική ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ είναι οι 68 ίπποι, όμως με τη λειτουργία boost αυτή φτάνει έως τους 95 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 290 Nm, με την αυτονομία του μοντέλου να υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα. Τα 0-60 χ.α.ω. έρχονται σε 5,5 δλ., και τα 0-100 χ.α.ω. σε 14 δλ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χ.α.ω. Η παραγωγή του αυτοκινήτου μόλις ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Rastatt, και στο αρχικό αυτό στάδιο θα κατασκευαστούν μόνο 500 μονάδες.
Το σημαντικό είναι ότι οι εσωτερικοί αλλά και οι αποθηκευτικοί χώροι του μοντέλου δεν έχουν μεταβληθεί στο έπακρο, αφού χαρακτηριστικά ο χώρος των αποσκευών παραμένει στα 435 λίτρα (έως 1.370 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων) όπως και στις κανονικές εκδόσεις. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες στο κάτω μέρος της καμπίνας των επιβατών, και πιο συγκεκριμένα μέσα στο πάτωμα τύπου «sandwich» που είναι χαρακτηριστικό της A-Class.
Με τον τρόπο αυτό το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου διατηρείται όσο πιο χαμηλά γίνεται, βοηθώντας έτσι και τα οδικά του χαρακτηριστικά που όπως αναφέρει η Mercedes, δεν έχουν αλλοιωθεί στο έπακρο.
Πηγή: autotriti.gr