Η Alpina έβαζε το χεράκι της ως ανεξάρτητος κατασκευαστής στις BMW ήδη από το 1965, βελτιώνοντας κατά πολύ τις επιδόσεις τους.
Μυθική σήμερα για τους turbocharged κινητήρες και τις ακτινωτές ζάντες της, η Alpina έφερνε στην επιφάνεια την καθαρόαιμη φύση των BMW και δεν ήταν μάλιστα καθόλου σπάνιο να αποδίδει μοντέλα που κοιτούσαν στα μάτια ακόμα και την ανεπανάληπτη σειρά Μ της BMW.
Εξαίσιο δείγμα της υπεροχής της στον δρόμο ήταν κι αυτή η BMW Alpina B7 S του 1982, με τον twin-turbo κινητήρα των 3,5 λίτρων και τα 330 άλογα, χαρακτηριστικά αρκούντως τρομακτικά για την εποχή. Ήταν πράγματι ένα οικογενειακό που αποτέλεσε φόβητρο για τα κουπέ και σπορ της εποχής, καμιά αμφιβολία.
Είχε στον πυρήνα του εξάλλου την ίδια τη φιλοσοφία της Alpina, πως ο ιδιοκτήτης ενός σεντάν δεν χρειαζόταν να θυσιάσει δηλαδή τις επιδόσεις του κουπέ για λίγο μεγαλύτερο χώρο στην καμπίνα. Η Alpina δεν «πείραζε» βέβαια μόνο τη μηχανή, αλλά βελτίωνε τις αναρτήσεις, τα φρένα και τα βασικά μηχανικά μέρη.
Η B7 S κυκλοφόρησε σε μόλις 60 κομμάτια και ήταν ένα εξαίσιο δείγμα γερμανικού σεντάν υψηλών επιδόσεων. Και σήμερα το 22ο από τα 60 αυτά αυτοκίνητα βγαίνει σε δημοπρασία, ως ένα από τα γρηγορότερα τετράπορτα που πάτησαν ποτέ δρόμο. Αναμένεται να πιάσει κάπου μεταξύ 150.000-190.000 ευρώ…