Με τη νέα BMW Σειρά 7, η οδηγική απόλαυση και εμπειρία φτάνουν σε πρωτοφανή ύψη στην πολυτελή κατηγορία. Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Σαγκάη, ακολουθεί η καμπάνια λανσαρίσματος της νέας Σειράς 7, με κεντρικό στοιχείο ένα έντονα συναισθηματικό βίντεο, που έχει σχεδιαστεί για χρήση σε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας. Στόχος είναι, μέσα από ατμοσφαιρικές εικόνες, να αναδειχθεί η νέα Σειρά 7 ως την τέλεια επιλογή για άτομα που δεν πτοούνται από κανένα εμπόδιο, αλλά ακολουθούν το δικό τους δρόμο με σιγουριά και αυτοπεποίθηση.
Το βίντεο με τίτλο «Above the Clouds» («Πάνω από τα Σύννεφα»), σε σκηνοθεσία του Αμερικανού, Dan DiFelice, παρουσιάζει τον πιλότο ενός ιδιωτικού αεροπλάνου, ο οποίος μετά από απαγορευτικό απογείωσης λόγω κακοκαιρίας, παίρνει μια αυθόρμητη απόφαση. Ανταλλάσσει το «κόκπιτ» του με αυτό της νέας BMW Σειράς 7 και επιταχύνει αριστοτεχνικά στον σκοτεινό και βροχερό διάδρομο, χωρίς τίποτα να τον σταματά. Τον βλέπουμε να οδηγεί σε ένα επιβλητικό ορεινό τοπίο και να ανεβαίνει όλο και ψηλότερα.
Στη συνέχεια, τον παρακολουθούμε να περνά μέσα από τα σύννεφα και να ξαναβγαίνει στο φως, με τον ήλιο να λάμπει στο βάθος, αφήνοντας πίσω την καταιγίδα. Η βασική σκηνή αποτυπώνει τη μετουσίωση της πολυτέλειας, με φόντο ένα μεγαλειώδες σκηνικό που παραπέμπει σε ταξίδι με αεροπλάνο, αλλά στο σενάριο, η ίδια αίσθηση επιτυγχάνεται με τη νέα BMW 7.
Η νέα BMW 7 είναι το τέταρτο μοντέλο που λανσάρεται στο πλαίσιο της νέας εικόνας της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία, με νέα «υπογραφή» και το όνομα της εταιρίας Bayerische Motoren Werke, γραμμένο ολόκληρο.
Ολόκληρη η καμπάνια λανσαρίσματος της Σειράς 7 έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τη νέα αισθητική προσέγγιση της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία. Όπως στο βίντεο της καμπάνιας, όλα τα υπόλοιπα υλικά επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένων των εντύπων πωλήσεων και των online καναλιών της νέας λιμουζίνας, είναι αρμονικά συντονισμένα μεταξύ τους για να προσφέρουν στα target group μία ολοκληρωμένη εμπειρία.
Την καμπάνια δημιούργησε το BMW Group σε συνεργασία με την Serviceplan Campaign International. Εκτός από το φιλμ της καμπάνιας, η παραγωγή έφτιαξε επίσης ένα προϊοντικό βίντεο και αρκετές μικρότερες εκδόσεις για τα διαφορετικά κανάλια των social media.
Νίκος Τσάδαρης