Συνεπής στις εξαγγελίες της, η Opel αποκαλύπτει επίσημα το νέο Cascada, ένα τετραθέσιο-πολυτελές μεσαίο κάμπριο μοντέλο που θα λανσαριστεί στις αρχές του 2013.

Η επιστροφή της Opel στην κατηγορία των μεσαίων κάμπριο, συνοψίζεται στην ισπανική λέξη «Cascada» που σημαίνει καταρράκτης και που συνοδεύει τη νέα πρόταση της γερμανικής εταιρείας στην κατηγορία, όπως θα τη δούμε στην αγορά από τις αρχές του 2013.

Το νέο μοντέλο συνδέεται περισσότερο με τα διακεκριμένα, κλασικά Opel κάμπριο της δεκαετίας του ’50 και του ’60 όπως οι εκδόσεις «Kapitän» και «Rekord», παρά με τα συμπαγή κάμπριο των δύο τελευταίων δεκαετιών.

Πολυάριθμα premium χαρακτηριστικά και τεχνολογίες υπογραμμίζουν τα υψηλά πρότυπα ποιότητας κατασκευής του νέου Opel Cascada.

Πατώντας ένα μπουτόν, η κομψή υφασμάτινη οροφή ανοίγει γρήγορα και ομαλά ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα.

Το γνώριμο -από άλλα μοντέλα της φίρμας- ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου FlexRide και η HiPerStrut (από το Insignia) εμπρός ανάρτηση, εξασφαλίζουν κορυφαία -για τα δεδομένα της κατηγορίας- οδική συμπεριφορά. Το μήκος του νέου  κάμπριο είναι 4.697 χιλιοστά και το πλάτος του 1.840.

Σύμφωνα με την Opel, το Cascada είναι κατά 43% πιο άκαμπτο από το Astra TwinTop, το τελευταίο κάμπριο που είδαμε έως και σήμερα με το λογότυπο της φίρμας.

Επιπλέον, το νέο μοντέλο της Opel εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα, όπως το «Opel Eye» με κάμερα εμπρός, το AFL+ Adaptive Forward Lighting system, σύστημα ειδοποίησης για αλλαγή λωρίδας και ανίχνευσης του προπορευόμενου οχήματος, θερμαινόμενο τιμόνι, Hill Assit κτλ.

Ποιότητα (με δερμάτινο σαλόνι) και εργονομία είναι σημεία αναφοράς, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, κυμαίνεται με την οροφή ανοικτή από 280 λίτρα έως 350, με την αναδίπλωσή της.

Η γκάμα των κινητήρων, ξεκινά από τον 1.4 Turbo, με 120 και 140 ίππους αντίστοιχα, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Υπάρχει, επίσης, ο 2λιτρος diesel CDTI, με 165 ίππους και 380 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο.

Αλλά το highlight είναι ο νέος 1.6 SIDI Turbo ECOTEC βενζινοκινητήρας, απόδοσης 170 ίππων, με ροπή 280 Nm, μεταξύ 1.650-3.200 σ.α.λ, που θα διακρίνεται και για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Στην περίπτωση αυτή συναντάμε εκτός από χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ένα αυτόματο-σειριακό (6άρι και αυτό), με Active Select System για πιο άμεσες αλλαγές.

Πηγή: autotriti.gr