Κάθε ένας μαστίζεται από συνήθειες και προκαταλήψεις και οι αθλητές πολύ περισσότερο. Ένας από τους πλέον υποταγμένους σε αυτές είναι ο Ιταλός σταρ και 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Valentino Rossi.

Ας δούμε μερικά από τα νούμερα που ακολουθούν το «Doctor», αλλά και πώς του προέκυψε το παρατσούκλι.

4: Ο Rossi το 2013 θα επιστρέψει στη Yamaha εννέα χρόνια μετά από την πρώτη τους συνεργασία το 2004. Από τότε και μέχρι το τέλος του 2010 οπότε και την αποχωρίστηκε, κέρδισε τέσσερις παγκόσμιους τίτλους στο MotoGP με την Yamaha YZR-M1. Το 2004 και 2005 και ξανά το 2008 και 2009.

46: Σε όλη την μέχρι στιγμής καριέρα του ο Rossi ανέβηκε στο βάθρο 177 φορές συγκέντρωσε 4.526 βαθμούς σε όλες τις κατηγορίες. Ξεκίνησε 272 φορές σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος ταχύτητας σε 15 συνεχόμενες χρονιές από το 1996 ως το 2012. Από αυτές οι 46 νίκες είναι με Yamaha σε μια περίοδο επτά ετών.

33: Ο Rossi που είναι τώρα 6ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, θα ενταχθεί στην ίδια ομάδα με το σημερινό σταρ της Yamaha με τον οποίο έχουν περάσει περιόδους συνύπαρξης, τόσο ειρηνικής όσο μεταξύ μίας γάτας κι ενός σκύλου.

Ο Jorge Lorenzo προηγείται στη βαθμολογία με 33 βαθμούς έχοντας κερδίσει 6 νίκες μετά από 14 αγώνες. «Σε εκείνη την super ομάδα ήμασταν μαζί το 2008, 2009 και 2010», είπε ο Lin Jarvis, διευθύνων σύμβουλος της Yamaha Motor Racing. «Και σε εκείνη την περίοδο κερδίζαμε τρεις τίτλους κάθε χρόνο, με το πρωτάθλημα οδηγών, κατασκευαστών και ομάδας, για τρία συνεχόμενα χρόνια».

79: Ο Rossi είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός όλων των εποχών στα 500 cc και τα MotoGP, με 79 νίκες. Είναι στη δεύτερη θέση της λίστας με τους νικητές όλων των εποχών για όλες τις κατηγορίες, με 105 νίκες, πίσω από τον Giacomo Agostini και τις 122 νίκες του.

Έχει κερδίσει 7 τίτλους στο MotoGP. Και 9 συνολικά, μαζί με τα 124 και 250cc. Επίσης έχει γεννηθεί το 1979.

46: Ο Rossi συμμετέχει σε όλους τους αγώνες της καριέρας του στα Grand Prix, με το νο 46. Είναι το νούμερο συμμετοχής που είχε ο πατέρας του, Graziano Rossi, στον πρώτο από τους τρεις αγώνες GP που κέρδισε, το1979.

Συνήθως ο παγκόσμιος πρωταθλητής παίρνει το Νο1 για την επόμενη χρονιά, όμως ο Valentino Rossi μιμούμενος τα ινδάλματά του, τον Barry Sheene (που είχε πάντα το 7), αλλά και τον Kevin Schwantz (34) δεν άφησε ποτέ το διάσημο πλέον «46».

2007: Μία από τις μεγάλες κόντρες στο MotoGP ξεκίνησε μεταξύ του Rossi και του εν ενεργεία πρωταθλητή, Casey Stoner όταν ο νεαρός Αυστραλός κέρδισε το 2007 τον τίτλο. Η έχθρα τους κορυφώθηκε στη Laguna Seca το 2008, όταν μετά από πολλές εναλλαγές θέσεων, οριακά περάσματα ακόμη και από το χώμα (!), ο Rossi κατάφερε και πήρε τη νίκη ενώ ο Stoner συμβιβάστηκε με τη δεύτερη.

«Έχασα τον σεβασμό μου σε έναν από τους μεγαλύτερους αναβάτες της ιστορίας», δήλωσε ο Casey μετά τον αγώνα, όμως έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη στην αμέσως επόμενη συνάντησή τους.



500:
Από τότε που άρχισε να επικρατεί στην κατηγορία των 500 cc – τώρα πλέον MotoGP – ο Rossi απέκτησε και το παρατσούκλι του «The Doctor» – ο Γιατρός. Προέκυψε από την ψυχρή και αδίστακτη αποσυναρμολόγηση των αντιπάλων του διαλύοντας την ψυχολογία τους.

Επίσης με το επίπεδο της «μόρφωσής» του (η οποία στην Ιταλία δίνει το δικαίωμα χρήσης του τίτλου «Doctor»). Όμως ο Valentino αστειευόμενος υποστηρίζει ότι δεν ισχύει τίποτε και το χαϊδευτικό αυτό προέκυψε γιατί το Rossi είναι ένα πολύ κοινό επώνυμο γιατρών στην πατρίδα του…

2: Ο Rossi είναι γνωστός για τις προλήψεις του και το τελετουργικό πριν τον αγώνα. Διασημότερη από αυτές τις συνήθειες είναι εκείνη κατά την οποία σταματά 2 μέτρα πριν τη μοτοσυκλέτα, λυγίζει τον κορμό του και σκύβει το σώμα του μέχρι να πιάσει τις μπότες του.

Μετά προχωρά δίπλα στη μοτοσυκλέτα, λυγίζει τα γόνατα, πιάνει το δεξί μαρσπιέ και σκύβει το κεφάλι.

«Πρόκειται για μια στιγμή αυτοσυγκέντρωσης που μιλάω και στη μοτοσυκλέτα. Σαν να περνώ από τη μία διάσταση στην άλλη», είχε πει σε μία του συνέντευξη.

Έχει επίσης παραδεχτεί ότι φορά πρώτα τη μία μπότα και το ένα γάντι και μετά τα ζεύγη τους, ανεβαίνει και κατεβαίνει πάντα με τον ίδιο τρόπο από τη μοτοσυκλέτα του και παρακολουθεί πάντα από κοντά την εκκίνηση των 125cc ώστε να δει πόση ώρα μένουν αναμμένα τα κόκκινα φώτα πριν σβήσουν για την εκκίνηση.