Μετά τη θετική ανταπόκριση που είχε πριν από μερικούς μήνες το πρωτότυπο Α2 Concept, η Audi στοχεύει να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του μοντέλου που θα ενισχύσει την παρουσία της στις κόμπακτ κατηγορίες.

Το Audi Α2 Concept παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον προηγούμενο Σεπτέμβριο και κέρδισε τις εντυπώσεις με το στυλ του. Πρόκειται για τον προάγγελο του Audi A2 παραγωγής.

Σε κάθε περίπτωση, το γερμανικό μοντέλο συνδυάζει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Η νέα σχεδιαστική σπουδή έρχεται έξι χρόνια μετά την παύση της διάθεσης του A2 πρώτης γενιάς, το οποίο ήταν το πρώτο όχημα μαζικής παραγωγής με αλουμινένιο αμάξωμα.

Ο διάδοχός του σκοπεύει να απαρνηθεί τη δαπανηρή κατασκευή από αλουμίνιο, αλλά θα αντισταθμίσει το γεγονός με μία άλλη καινοτομία: μια ηλεκτρική έκδοση.

Παρόλο που οι πληροφορίες γύρω από την παραγωγή είναι ακόμα περιορισμένες, εντούτοις θεωρείται σίγουρο πως το Α2 θα διατίθεται τόσο σε συμβατικές όσο και ηλεκτρικές εκδόσεις.

Εν τω μεταξύ, παρόλο που το ύψος του Α2 θα είναι μεγαλύτερο κατά 70 χλστ. από το αντίστοιχο του Α1, το μήκος του θα είναι μικρότερο κατά 154 χλστ., φτάνοντας μόλις τα 3.800 χλστ., ενώ θα είναι στενότερο και κατά 50 χλστ. από το Α1, με το πλάτος του να ορίζεται στα 1.690 χλστ. Όλα αυτά βέβαια σε περίπτωση που διατηρηθούν οι διαστάσεις του πρωτότυπου.

Παρόλα αυτά, στην Audi ισχυρίζονται πως θα προσφέρει άφθονους χώρους σε 4 ή και 5 επιβάτες, χάρη στο επίπεδο πάτωμα, στα super λεπτά καθίσματα, αλλά και στην απουσία του κλασικού ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας με την παραδοσιακή της μορφή.

Τέλος, σε επίπεδο κινητήρων θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως το Α2 θα σταδιοδρομήσει με τα γνώριμα μοτέρ TSI από 1,2 έως και 1,8 λίτρα, ενώ φυσικά σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις του μοντέλου θα παίξουν και οι diesel ΤDI κινητήρες με έμφαση στην οικονομία και στα χαμηλά CO2.

To εμπορικό λανσάρισμα του νέου Audi A2 στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2012 ή στις αρχές του 2013.

Πηγή: autotriti.gr