Το νέο BMW i3s βάζει νέα δεδομένα στον έλεγχο της πρόσφυσης και συνεπώς της οδηγικής απόλαυσης, αλλά και ασφάλειας.

Βασικός συντελεστής, πέρα από την αυξημένη ισχύ του κινητήρα του νέου i3s, είναι το καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που έχει προσαρμοστεί στην άμεση παραγωγή ισχύος του συστήματος BMW eDrive. Το σύστημα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο νέο i3s (ροπή 270 Nm στις 0 rpm, ισχύς 184 ίπποι, κατανάλωση 14.3 kWh/100 χλμ), ενώ βελτιώνει την πρόσφυση και την οδηγική ευστάθεια σε αντίξοες καιρικές και οδικές συνθήκες κατά την εκκίνηση, σε ενεργές φάσεις του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης Brake Energy Regeneration και κατά την έξοδο από κλειστές στροφές.

Ζωτικό στοιχείο αυτής της καινοτομίας είναι η 50 φορές ταχύτερη διαδικασία ελέγχου που οφείλεται στο εξής: αντίθετα με τα συμβατικά συστήματα οδηγικής ευστάθειας, η διαδικασία ελέγχου υπολογίζεται τώρα απευθείας στον κινητήρα και όχι σε μία ξεχωριστή μονάδα που συνοδεύεται από καλωδιώσεις.

«Με τα υψηλά επίπεδα ροπής και την άμεση απόκριση σε κάθε πίεση του γκαζιού, οι ηλεκτροκινητήρες ήδη έχουν σημαντικά υψηλότερες απαιτήσεις από τα συστήματα οδηγικής ευστάθειας σε σχέση με τις συμβατικές κινητήριες μονάδες», εξηγεί ο ςπικεφαλής τμήματος Εξέλιξης Πλαισίου της μάρκας.

Για το λόγο αυτό, οι μηχανικοί δημιούργησαν ένα νέο τύπο συστήματος σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης.

Ωστόσο, τα πλεονεκτήματα των ταχύτερων κύκλων ελέγχου δεν θα αποτελούν προνόμιο μόνο των ηλεκτρικών οχημάτων. Στην πραγματικότητα, το καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης βελτιστοποιεί την πρόσφυση, την οδηγική ευστάθεια και τη δυναμική συμπεριφορά και σε οχήματα με κινητήρες καύσης. Γι’ αυτό θα τοποθετείται σε μοντέλα του γκρουπ με εμπρόσθια, πίσω κίνηση, ή τετρακίνηση, για να προσφέρει αισθητά μεγαλύτερη ασφάλεια και οδηγική απόλαυση, ειδικά σε δύσκολες συνθήκες εκκίνησης.