Η Honda προχώρησε σε επένδυση στην τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης στο Ευρωπαϊκό της Κέντρο Έρευνας (R&D) στο Offenbach, Γερμανία, με σκοπό την εξισορρόπηση της ζήτησης και την αποδοτικότερη αποθήκευση ενέργειας σε όλο το συγκρότημα. Το νέο σύστημα φόρτισης ενσωματώνει την παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας, και μέσω αυτού δοκιμάζεται ο εξοπλισμός (hardware) που θα διατίθεται για οικιακή χρήση στο μέλλον. Η εγκατάσταση του προηγμένου τεχνολογικού εξοπλισμού στη Γερμανία γίνεται μετά την παρουσίαση του οικιακού Honda Power Manager Concept στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017 το Σεπτέμβριο. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία διαχείρισης ενέργειας, όπου το ηλεκτρικό δίκτυο διανέμει αλλά και λαμβάνει ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων (EV), μέσω της τεχνολογίας «Vehicle-to-Grid» ή «V2G». Το νέο πιλοτικό πρόγραμμα που «τρέχει» στις εγκαταστάσεις της ιαπωνικής μάρκας στο Offenbach εφαρμόζει τις ίδιες αρχές σε μεγαλύτερη κλίμακα. Μέσω της αμφίδρομης μεταφοράς ενέργειας, ηλεκτρική ισχύς λαμβάνεται από το δίκτυο ή παράγεται από φωτοβολταϊκά πάνελ και χρησιμοποιείται για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) συνδεδεμένων στο σύστημα. Όσο ένα ηλεκτρικό όχημα (EV) είναι στην πρίζα, η αποθηκευμένη ενέργεια των μπαταριών μπορεί να επανατροφοδοτείται στο δίκτυο, με σκοπό τη σταθεροποίησή του σε περιπτώσεις έλλειψης ή πλεονάζουσας ποσότητας.
Τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης από την Honda
Σκοπός η εξισορρόπηση της ζήτησης και η αποδοτικότερη αποθήκευση ενέργειας
